Industry Wire

Geplaatst door Genesys

Genesys voor het negende jaar Leader in het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide

Naarden, 23 mei 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldleider in omnichannel customer experience (CX) en contact center oplossingen, is voor het negende achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Leader in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide1  en als verst gepositioneerd voor ‘completeness of vision’.

Voor de eerste keer heeft Genesys ook de hoogst totaalplaatsing voor de ‘ability to execute’.

Het 2017 report over het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide, evalueert twaalf verschillende leveranciers van contact center infrastructuur op ‘completeness of vision’ en ‘ability to execute’. Gartner positioneert daarna de bedrijven in vier kwadranten: Visionaries, Niche Players, Challengers en Leaders. Gartner definieert Leaders als bedrijven die hun huidige visie goed uitvoeren en goed gepositioneerd zijn voor de toekomst.

“Wij geloven dat deze negende achtereenvolgende keer als Leader in het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide kan worden toegeschreven aan onze langetermijnstrategie en inzet voor de markt, de gepassioneerde focus op onze klanten en de investeringen in ons Customer Experience Platform,” aldus Merijn te Booij, chief marketing officer van Genesys. “Onze positie dit jaar als totaal-leider op beide assen van het kwadrant schrijven wij toe aan onze unieke vermogen om echt omnichannel engagement te leveren. Inclusief omnichannel journey management en omnichannel context sharing, op het hele terrein van marketing, sales en services.”

Lees meer over Genesys Omnichannel oplossingen

  • DOWNLOAD een complimentary copy van het 2017 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide.
  • REGISTREER voor CX17, het Genesys customer experience event op  7-9 juni in Brussel. CX17 focust op het belang van de menselijke ontmoeting in een steeds digitaler wordende wereld. Deelnemers leren meer over opkomende innovaties op het gebied van cloud, chat bots, artificial intelligence (AI), Internet of Things (IoT), customer journey management, hyper-personalization, predictive analytics, virtual reality en meer. Volg CX17 op de sociale media met de hashtag #CX17BRUSSELS.

 

1 Gartner “Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide” by Drew Kraus, Steve Blood. May 16, 2017.

—————-

About the Magic Quadrant

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Over Genesys

Genesys® ondersteunt jaarlijks meer dan 25 miljard van de beste customer experiences ter wereld. We zetten de klant centraal bij alles wat we doen en zijn er van overtuigd dat uitstekende engagement resulteert in uitstekende bedrijfsresultaten. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen het nummer 1 customer experience platform voor het aansturen van naadloze omnichannel customer journeys en het bouwen van langdurige relaties. Met een lange ervaring in innovatie en een diepgewortelde wens om de eerste te zijn is Genesys het enige bedrijf dat door topanalisten wordt erkend als ‘leader’ in zowel cloud als on-premise customer engagement oplossingen. Bezoek www.genesys.com.
Of volg ons op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys blog.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht