Geplaatst door Impressive Arts

Geonius kiest Impressive Arts voor de ontwikkeling van nieuwe corporate website

Utrecht, 7 juni 2016. Na een uitgebreide pitch heeft Geonius, Impressive Arts geselecteerd voor het ontwerp en de bouw van een nieuwe corporate website. Geonius is een middelgroot multidisciplinair ingenieursbureau met brede expertise op het gebied van infra, milieu, geotechniek, geodesie, ecologie, archeologie, landschap en water. Hierdoor is Geonius in staat integrale projecten zelfstandig uit te voeren.

Enerzijds moet de nieuwe look and feel van de corporate website aansluiten bij de gekozen positionering. Anderzijds vindt Geonius het belangrijk dat de navigatie duidelijk en overzichtelijk is, zodat bezoekers de benodigde informatie snel op een logische plek kunnen vinden. Uiteraard zijn de vindbaarheid van de site zelf en zoekmachineoptimalisatie ook belangrijke criteria.

Professionaliteit & jarenlange ervaring
Sandra Sturm-van Gastele, medewerkster communicatie en marketing bij Geonius: “We hebben voor Impressive Arts gekozen vanwege hun creativiteit, professionaliteit, jarenlange ervaring, flexibiliteit en hun visie om een boodschap zo eenvoudig mogelijk over te brengen. We denken dat we met Impressive Arts een partij hebben gevonden die past bij de bedrijfscultuur van Geonius en ons goed kan helpen bij het maken van de stappen vooruit.”

Borrelende creativiteit
Sigfrid van Driel, creative director Impressive Arts: “We vinden het geweldig dat we Geonius als nieuwe klant mogen verwelkomen. Bij de gesprekken die we hebben gevoerd, voelden we direct een klik met de mensen van Geonius en we kunnen niet wachten om aan de slag te gaan met deze mooie klus.”

Impressive Arts start in het derde kwartaal met de bouw van website en de livegang staat gepland voor eind 2016.