Geplaatst door Gepard

Gepard krijgt officiële status als partnerconnector voor integratie met Mirakl-platform

Gepard kondigt met trots aan dat het officieel de status heeft gekregen van Feed Management Partner geïntegreerd met Mirakl. Vanaf nu is het bedrijf een gecertificeerde en geverifieerde partner van Mirakl geworden met een connector naar zijn API.

De autorisatie van Gepard op het niveau “verkoper” betekent dat bedrijven die productcatalogi willen vullen op marktplaatsen die functioneren op basis van Mirakl (Allegro. pl (Polen), Cdiscount.com (Frankrijk), Bol.com (Nederland), Otto. de (Duitsland) en vele andere) zullen hun productgegevens automatisch kunnen laden via de Gepard PIM-oplossing. Processen voor productgegevensbeheer worden uitgevoerd volgens het formaat en de structuur (taxonomie) van Mirakl en automatisch getransporteerd via de beschikbare Mirakl-applicatie.

Mirakl is een van de bekendste platforms voor e-commerceverkoop. Verkopers moeten verificatie ondergaan om productgegevens rechtstreeks naar Mirakl te sturen, omdat het systeem een gesloten API heeft. Gepard PIM-Mirakl-integratie zal een naadloze ervaring bieden voor bedrijven die eenvoudig hun productgegevens willen beheren, het bereik willen vergroten en willen verkopen op door Mirakl aangedreven marktplaatsen en dropship-bedrijven, terwijl ze tegelijkertijd een consistente en boeiende klantervaring willen bieden.

“We zijn verheugd om samen te werken met Mirakl en onze klanten een krachtige oplossing te bieden voor het beheer van hun productinformatie via meerdere kanalen, waaronder Mirakl, en hun online winkels te voorzien van betere productgegevens”, zegt Sergey Shvets, CEO van Gepard PIM.

De volgende stap voor Gepard is het verwerven van de status van een partnerbedrijf dat werkt met een uitgebreide API op “operator”-niveau.

“We zijn verheugd om Gepard PIM te verwelkomen als partnerconnector. Hun oplossing is een waardevolle aanvulling op onze marktplaats- en dropship-oplossingen, en we kijken ernaar uit om onze gezamenlijke klanten te helpen slagen in de steeds evoluerende wereld van e-commerce”, aldus Jean Gabriel de Mourgues, Executive Vice President Connect and Growth Solutions bij Mirakl.

Over Gepard
Gepard is een PIM-platform dat innovatieve automatiseringsoplossingen biedt voor productinformatiebeheer voor e-commercebedrijven. Het Gepard PIM & Syndication-platform is een enkele bron van waarheid voor het verzamelen, beheren, verrijken en distribueren van productgegevens van gebruikers in het vereiste formaat naar verschillende verkoopkanalen. Het stelt merken in staat om vrijelijk productmarketingcontent uit te wisselen en helpt retailers om deze op een effectieve en geautomatiseerde manier te integreren en aan te passen. Dit verhoogt de operationele efficiëntie met 75% en levert meer dan 120 miljoen productbeschrijvingen per maand op meerdere retailplatforms.

Over Mirakl
Mirakl is een wereldwijd SaaS-technologiebedrijf dat bedrijven in staat stelt winstgevende en duurzame eCommerce-groei te realiseren. De toonaangevende suite van Mirakl omvat oplossingen op de markt, dropship, beheer en uitbetaling van leverancierscatalogi, ecosysteem voor leverancierssourcing, personalisatie en retailmedia om de manier waarop bedrijven online verkopen radicaal te veranderen.
De bekroonde technologie van Mirakl wordt gekozen door meer dan 400 van ’s werelds meest vertrouwde merken in de retail- en B2B-industrie, waaronder Airbus, Decathlon, Galeries Lafayette, Kroger, Leroy Merlin, Macy’s, Maisons du Monde, MediaMarkt, Sonepar, Toyota Material Handling en Yves Rocher.