Geplaatst door Ctac

Gert van de Weerdhof lid raad van commissarissen bij Ctac

’s-Hertogenbosch, 27 maart 2017 – Business- en Cloudintegrator Ctac N.V. (Ctac) (Euronext Amsterdam: CTAC) maakt bekend dat de heer Gert van de Weerdhof (51) zal worden voorgedragen voor benoeming als lid van de raad van commissarissen.

De achtergrond van de heer Van de Weerdhof in de internationale multichannel retail past erg goed bij het profiel van de leden van de raad van commissarissen van Ctac. De heer Van de Weerdhof was van 2013 tot 2016 CEO van RFS Holland Holding B.V./Wehkamp B.V. en heeft daarvoor internationale bestuurlijke ervaring opgedaan bij Esprit N.V., Pearle Europe B.V. (Grandvision N.V.), PepsiCo International (PI) en Procter & Gamble Benelux N.V.

Tijdens de komende Algemene Vergadering van Aandeelhouders te houden op 10 mei 2017, zal de benoeming van de heer Van de Weerdhof als lid van de raad van commissarissen ter goedkeuring worden voorgelegd aan de aandeelhouders.

Na deze Algemene Vergadering van Aandeelhouders zal de heer Olde Hartmann (huidige voorzitter raad van commissarissen) volgens rooster aftreden.

De raad van commissarissen bestaat verder uit de heer Kraaijenzank en mevrouw Karsten.

Over Ctac

Als Business & Cloud Integrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. De organisatie biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van business consultancy, managed services, projecten, learning en detachering. Daarnaast heeft Ctac een aantal eigen producten waaronder de XV Retail Suite bestaande uit een omnichannel gedreven Point-of-Sale & Loyalty platform. Ctac bestaat in 2017 vijfentwintig jaar en heeft in deze periode ruime ervaring en inhoudelijke kennis opgebouwd in de sectoren retail, wholesale, manufacturing en real estate.

De organisatie heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken staat hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch. Bij het bedrijf werken per ultimo december 2016 459 medewerkers. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Meer informatie is te vinden op www.ctac.nl