GIGABYTE breekt opnieuw het wereldrecord overclocken met HyperX-geheugen

HyperX®, een divisie van Kingston® Technology Company, Inc., de onafhankelijke wereldleider in geheugenproducten, kondigt vandaag aan dat GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd. het HyperX geheugen tot de verbluffende frequentie van 4620MHz heeft overclockt, de hoogste geheugensnelheid ter wereld. Het vorige wereldrecord staat ook op naam van GIGABYTE™ en HyperX en werd bereikt tijdens Computex 2014.

Vanaf deze maand opent HyperX de inschrijvingen voor deelname aan een extreme overclockingwedstrijd. Uiteindelijk zullen tien finalisten uit Latijns-Amerika, Azië, Europa en Noord-Amerika het tegen elkaar opnemen tijdens de HyperX OC Takeover (HOT) Wereldfinale die plaatsvindt tijdens International CES 2015. Kijk hier voor meer informatie.

HyperX is de high-performance productdivisie van Kingston Technology met high-speed DDR3-geheugen, SSD’s, USB Flash drives en hoofdtelefoons. Met een doelgroep van gamers, overclockers en enthousiastelingen wordt HyperX wereldwijd geroemd om zijn kwaliteit, performance en innovatie. Door middel van sponsovereenkomsten met meer dan twintig teams over de hele wereld en als hoofdsponsor van Intel Extreme Masters, toont HyperX zijn hechte band met eSports. HyperX is te zien op vele shows waaronder de Brasil Game Show, China Joy, DreamHack, gamescom en PAX.

Bezoek voor meer informatie de HyperX homepage.