Geplaatst door GPS Buddy

GPS-Buddy sluit samenwerkingsovereenkomst met CX Euro

Almere, 9 november 2017 – GPS-Buddy, trendsetter op het gebied van fleetmanagement en asset tracking, kondigt aan dat zij een samenwerkingsovereenkomst heeft gesloten met CX Euro, een online vrachtbeurs voor vrachtuitwisseling. Deze vrachtbeurs biedt onder andere zzp-koeriers, koeriersbedrijven en expediteurs een platform om zowel koerierswerk als vracht aan te bieden. Door de samenwerking met GPS-Buddy is het voor de gebruikers van CX Euro mogelijk om hun vracht realtime te volgen. Hierdoor kunnen gebruikers hun planning optimaliseren door meer transportopdrachten aan te nemen en wordt ‘leeg rijden’ voorkomen. Gebruikers hoeven geen klant te zijn van GPS-Buddy, het platform biedt voor het volgen van een zending diverse mogelijkheden.

Desmond van Kooten, sales director bij GPS-Buddy, zegt hierover: “Wij zijn erg blij met deze samenwerking, omdat het ondernemers op een laagdrempelige manier bij elkaar brengt. GPS-Buddy biedt diverse oplossingen voor de sector die deze ondernemers helpen nog efficiënter te werken, maar overcapaciteit of het opvangen van piekdrukte kunnen wij niet oplossen. Door de samenwerking met CX Euro kunnen wij onze klanten wel nog een stap verder helpen.”

Samenwerking tussen verschillende koeriersbedrijven, expediteurs en zzp-koeriers is hard nodig om nu en in de toekomst het hoofd te bieden aan de uitdagingen waar deze sector mee geconfronteerd wordt. Onder andere de toenemende filedruk en administratieve verplichtingen vanuit de overheid zorgen ervoor dat voor met name de kleinere bedrijven er een steeds grotere noodzaak is om efficiënt (samen) te werken. De samenwerking tussen GPS-Buddy en CX Euro is daarbij een belangrijke eerste stap.

GPS-Buddy is aanwezig tijdens ICT&Logistiek van 28 t/m 30 november in de Jaarbeurs in Utrecht. U vindt GPS-Buddy op stand b.120