Industry Wire

Geplaatst door Greenhouse Group

Greenhouse Group wint EMEA Bing-award “Innovator of the Year” bij de Global Bing Awards 2018

Microsoft heeft Greenhouse Group tot “EMEA Innovator of the Year” benoemd bij de Global Bing Awards 2018. De awards waarderen individuen en organisaties achter een aantal van het meest impactvolle, innovatieve en performance-driven werk van Bing Advertentie Partners in Noord-Amerika, Europa en APAC. De winnaars komen op 2 mei samen bij de Bing Partner Summit Opening Party en het Awards gala in Seattle om hun awards te vieren.
Greenhouse Group is een deel van een selecte groep top-performing partners die als trusted advisor optreden voor het Bing Netwerk. Dit zorgt ervoor dat Greenhouse Group haar expertise kan verbeteren en de service kan verlenen aan de klanten door exclusieve toegang tot trainingen, marketing en technologische ontwikkeling.

Greenhouse Group heeft de award “EMEA Innovator of the Year” gewonnen met een campagne voor Staatsloterij. Deze campagne speelt op een creatieve manier in op het minder grote zoekvolume in Bing waarvoor een alternatief gevonden moest worden. De oplossing: Windows screensavers! Deze screensavers bevatten mooie locaties waarop geklikt kan worden, waarna de gebruiker naar de Bing zoekresultatenpagina wordt geleid. Vervolgens is op deze zoekwoorden handig ingespeeld door een innovatieve ad van Staatsloterij te tonen en een link te maken met de locatie van de screensavers. Doordat de zoekvolumes nu afhankelijk zijn van het marktaandeel van Windows en niet van Bing, zorgt de campagne voor een aanzienlijk groter bereik.

“We zijn trots om internationale erkenning te krijgen voor één van de belangrijkste kernwaardes van Greenhouse Group: Innovation” – Hein van der Honing, Head of Search Greenhouse Group

“Greenhouse Group heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld als een zeer innovatief bureau, zowel op het gebied van search marketing als op het gebied van artificial intelligence met hun eigen Greenhouse Group Labs. Het winnen van deze award is een logisch gevolg van een innovatieve mindset en een zeer intensieve en vruchtbare samenwerking met Microsoft”, aldus Mascha Driessen, Sr. Director Strategic Search Western Europe bij Microsoft.

Video case: https://www.youtube.com/watch?v=fQDT50LQicM&t=218s
https://advertise.bingads.microsoft.com/en-gb/blog/post/april-2018/bing-celebrates-global-bing-partner-award-winners-1

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht