Geplaatst door Wavestart

Hannes van Raaij lanceert Wavestart: business strategy on demand

Na een korte onderbreking na zijn functie als General Manager bij Ace, kondigt Hannes van Raaij vandaag met trots de lancering aan van zijn nieuwe bedrijf Wavestart: business strategy on demand. Met een rijke achtergrond in innovatie, strategie en ondernemerschap markeert dit nieuwe hoofdstuk een belangrijke mijlpaal in zijn professionele reis.

Van Raaij, die zijn carrière ooit begon bij Netlinq en vervolgens zijn stempel drukte bij vooraanstaande bedrijven als Lost Boys, Clockwork en Triple, heeft een ongeëvenaarde expertise opgebouwd in het integreren van technologie in marketing en bedrijfsstrategieën. In zijn laatste rol als General Manager bij de vooraanstaande bureaugroep Ace, kwam zijn kracht, drive en expertise samen. Een nieuwe bureaugroep en bijbehorend merk bouwen; dienstverlening aanscherpen, een nieuwe propositie ontwikkelen, bedrijven samenbrengen op één missie en uiteenlopende expertises samen laten werken voor mooie merken. En de markt voorblijven door de inzet van technologie, innovatie en vernieuwingen in communicatie en marketing.

“Wavestart staat voor het ontwikkelen van nieuwe proposities en stimuleren van bedrijfsgroei vanuit de kern van bedrijven en door middel van digitale oplossingen.” aldus van Raaij. Zijn eigen onderneming Wavestart biedt een scala aan diensten, waaronder Business Strategy On Demand, gericht op het ontwikkelen en verfijnen van bedrijfsstrategieën op maat van de behoeften van ieder bedrijf dat streeft naar groei en differentiatie in een competitieve markt.

“Met Wavestart help ik organisaties om de volgende golf van succes te creëren door hun propositie te versterken en hen te begeleiden bij het succesvol naar de markt brengen van hun ideeën.” vervolgt van Raaij “Dit doe ik door heel dicht tegen het bedrijf aan te kruipen en ook met het team aan de slag te gaan. Immers, als het van binnen niet geleefd wordt, dan voelen klanten het buiten ook niet. Met mijn jarenlange kennis en expertise ben ik een partner voor bedrijven die willen excelleren in een snel veranderende digitale wereld en kijk ernaar uit om met mijn klanten samen te werken aan het realiseren van hun ambitieuze doelstellingen en om gezamenlijk de grenzen van innovatie te verleggen.”

De klanten waar Wavestart momenteel mee samenwerkt zijn onder anderen Calamity Jane, Dynamis, Brain en tech-scaleups Helin, Shift.world.

Meer informatie: www.wavestart.nl