Industry Wire

Geplaatst door Happn

Happn en Semilo hebben een Crush

Sinds dit jaar hebben de populaire dating app happn en Semilo een crush. Door deze samenwerking is het voor de Nederlandse adverteerders mogelijk millennials te bereiken en hiermee te engagen.

Happn is de eerste 100% mobiele dating app die mensen in staat stelt elkaar weer te vinden, wanneer hun paden elkaar hebben gekruist. Gebruikers kunnen aangeven elkaar leuk te vinden, als dat wederzijds is dan is er sprake van een crush!

De app telt sinds de introductie in Nederland 800.000 gebruikers. Deze gebruikers zijn over het algemeen urban, trendy en open minded. Bijna de helft van de gebruikers is tussen de 25 en 34 jaar oud en 70% van de gebruikers zijn actieve doeners. Middels happn kunnen merken via onder andere native formaten en brand integraties in contact komen met consumenten.

‘’Wij zijn erg enthousiast en blij met de komst van happn! Het is een sterke titel die ons de mogelijkheid geeft om de millennial doelgroep nog beter bereikbaar te maken.’Aldus Marcel Schuyt – Eigenaar Semilo.

“Happn is momenteel actief in 40 grote steden op vijf continenten. We geven altijd de voorkeur aan samenwerkingen met lokale partners als het aankomt op direct sales, programmatic en merk partnerships. Tijdens het RFP-proces sprong Semilo eruit door hun expertise en uitgebreide kennis van de Benelux markt.” Aldus Bertrand Humblot – SVP Advertising bij happn.

Inmiddels hebben meerdere merken happn ingezet, waaronder de Bijenkorf tijdens Valentijnsdag, Albert Heijn met Appie2Date en de Love Tour van het Stedelijk Museum. Hierbij werden engagement scores behaald die ver boven de benchmark van de desbetreffende formaten van de app liggen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht