Industry Wire

Geplaatst door Go Spooky

Harman kiest GoSpooky als social media partner campagnes EMEA

Amsterdam, 7 mei 2019 – GoSpooky gaat als social media partner aan de slag in EMEA voor Harman, het bedrijf achter merken als Harman Kardon en JBL. Het techbedrijf gaat samen met GoSpooky innovatieve social media content en campagnes op de kaart zetten in zowel binnen- als buitenland.

De samenwerking, waarvan het voornaamste werk gericht zal zijn op Harman-merk JBL, focust zich op social media strategie, concepten, content en campagnes.

Dave Seedorf, digital marketing manager EMEA, Harman International: “Bij JBL zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze doelgroep te bereiken op een innovatieve wijze. We denken dat GoSpooky ons hier zeker bij kan helpen.”

Mariette Huber, commercieel directeur, GoSpooky: “We kijken er heel erg naar uit om samen met Harman toffe social media campagnes neer te zetten voor EMEA. Harman begrijpt hoe belangrijk het is om de individuele cultuur van social platformen als uitgangspunt te nemen, en durft risico’s te nemen op het gebied van nieuwe media. Dit maakt hen voor ons de perfecte klant.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht