Industry Wire

Geplaatst door Total Design

HEMA kiest na pitch voor Total Design

HEMA is ervan overtuigd dat zij als iconisch merk voortdurend haar visuele identiteit dient te bewaken en aan te scherpen waar nodig. Zo blijf het merk zichtbaar en passend bij de klant van vandaag en morgen. Daarom is aan de huidige agency pool van HEMA, nu ook Total Design toegevoegd. De opdracht is om de huisstijl te borgen en verder door te ontwikkelen.

De komende maanden zal intensief worden samengewerkt met diverse afdelingen binnen HEMA en de verschillende bureaus om met elkaar meer eenheid te brengen in de vele touchpoints van HEMA, zowel intern als extern.

Hugo van den Bos (Strategy Director Branding bij Total Design): “We hebben ooit aan de basis gestaan van de huidige huisstijl en zijn ontzettend blij dat HEMA opnieuw voor ons heeft gekozen. In essentie staat de huisstijl nog steeds, maar door de tijd heeft die zich natuurlijk doorontwikkeld en is de samenhang hier en daar verloren gegaan. Het is onze taak om samen met de afdeling Brand Strategy de regierol te nemen en er met alle partijen voor te zorgen dat straks alles weer maximaal bij elkaar gaat optellen. Dat gaat HEMA enorm helpen bij de realisatie van haar positionering”.

Alexandra den Hartog (Head of Brand Strategy & Trade Marketing bij HEMA) “De brede expertise van Total Design op het gebied van brand identity heeft ons ervan overtuigd dat het bureau een goede aanvulling is op onze agency pool. Met de doorontwikkeling van onze huisstijl, streven we ernaar om het HEMA merk optimaal herkenbaar én relevant te houden.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht