Geplaatst door Hippo

Hippo opnieuw in EContent’s top 100 “Companies that Matter Most in the Digital Content Industry”

Hippo is opgenomen in de EContent 100, de lijst van EContent Magazine van de belangrijkste bedrijven in de ‘Digital Content Industry’. De EContent 100 wordt samengesteld door een jury die bestaat uit redacteuren van Information Today, Inc, redacteuren van EContent magazine en andere branche-experts.

“In 2013 beperkten we de steeds grotere worden lijst van belangrijke spelers in de digital content sector tot de 100 belangrijkste. Dit wordt elk jaar lastiger om te doen”, licht Teresa Cramer, redacteur van Econtent toe. “Bedrijven die in onze lijst zijn opgenomen bevinden zich in goed gezelschap – en kunnen er zeker van zijn dat er volgend jaar weer nieuwe bedrijven zijn die hen op de hielen zitten. Dat is goed voor de sector en spannend voor degenen die deze markt volgen.”

“We vinden het geweldig dat we ook dit jaar weer in de EContent 100 staan,” zegt Tjeerd Brenninkmeijer, CMO en mede-oprichter van Hippo. “En we zijn er ontzettend trots op met ons bedrijf in hetzelfde rijtje te staan als de grootste spelers in de internet-branche. Awards zoals deze EContent 100, evenals de recent gewonnen ‘Best Open Source CMS 2013’- award van CMS Critic, zijn een bevestiging dat we goed op weg zijn om een van de belangrijkste spelers in de ‘Enterprise CMS’-markt te worden.

De volledige EContent 100 lijst is te vinden op www.contentmag.com en in het decembernummer van EContent Magazine.