Industry Wire

Hoe wordt een intranet beter?

Communicatieadviesbureau Pit & Partners lanceert op 24 maart de Intranet Thermometer. Met deze gratis online tool krijgen online professionals in enkele stappen antwoord op de vraag hoe gezond het intranet van hun bedrijf is.

Met de Intranet Thermometer speelt Pit & Partners in op de groeiende behoefte van organisaties om hun intranet strategisch en effectief in te zetten bij de ondersteuning van het dagelijks werk. Daarnaast klinkt bij organisaties de roep om het intranet socialer en interactiever te maken. En een andere niet onbelangrijke trend is dat bedrijven steeds meer investeren in het ontwikkelen van een digitaal loket voor het regelen van HR-zaken.

De vraag is natuurlijk: hoe doe je dat? Hoe krijg je het intranet effectiever en daarmee ook kostenbesparend? En hoe krijg je medewerkers betrokken en actief op het intranet?

Om antwoord te kunnen geven op deze en andere vragen, stelt de Intranet Thermometer allereerst een online diagnose van de gezondheidstoestand van het intranet. Bijvoorbeeld of de juiste functionaliteit op het intranet aanwezig zijn om de gestelde doelen te realiseren. En voor wie wil, bieden de ervaren online communicatieprofessionals van Pit & Partners, Jacqueline Duerinck, René den Ouden en Marieke Bruil, eenvoudige hulpmiddelen en suggesties om het intranet van de organisatie beter te maken.

www.intranetthermometer.nl

Over de afzender
Pit & Partners is een Amsterdams communicatieadviesbureau, gespecialiseerd in interne communicatie en het verbeteren van HR- en werkprocessen.

www.pitenpartners.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht