Industry Wire

Geplaatst door INDIE

Holland Casino kiest INDIE Amsterdam voor herpositionering en nieuwe merkcampagne

Holland Casino en INDIE hebben de afgelopen maanden gewerkt aan de herpositionering van het merk Holland Casino. Opdracht voor de herpositionering is een stevig offensief om de huidige positie van Holland Casino als marktleider te versterken. Er is daarvoor een 360˚ campagne ontwikkeld die op 18 juni live gaat. De herpositionering en nieuwe campagne zijn onderdeel van de strategische vernieuwingsagenda van Holland Casino.

Joost Rombout, Manager Merkstrategie & Campagnes van Holland Casino: “We hebben gekozen voor INDIE, omdat ze passie tonen voor hun vak en voor ons merk en bedrijf.    Voor de herpositionering gaan we terug naar de oerkracht van het merk Holland Casino:     het spannende van het spel. Juist dat maakt het casino opwindend. Daarbij gebruiken we ook de principes van onze roots: de betrouwbaarheid, kwaliteit en gastvrijheid die wij als het enige echte casino van Nederland in meer dan 40 jaar hebben opgebouwd.”

Lode Schaeffer: “De kansspelmarkt is in ontwikkeling. We zijn erg blij met de kans om de marktleider Holland Casino te herpositioneren en klaar te stomen voor de toekomst.

We richten ons daarbij in de merkcampagne op de cruciale rol van de kleinste details die uiteindelijk bepalen of je wint of verliest: het kleine witte balletje van het roulettespel of het randje van de dobbelsteen. We zoomen in op deze details en maken ze hiermee ultiem spannend.’’

De nieuwe merkpositionering wordt groots gelanceerd met een campagne bestaande uit TV, cinema, radio, print, outdoor, trams, spectacular en digital.

TVC Ball: https://youtu.be/kU5dpE3nw-k

TVC Dive: https://youtu.be/Lv1yA7KbVD0

INDIE is een onafhankelijk reclameadviesbureau gevestigd in Amsterdam.

 

CREDITS

 

Creatie en productie

INDIE Amsterdam

Holland Casino

Daniël van Dijkman, Joost Rombout, Jeroen Otten

Film

Productiemaatschappij – Camp David

Line productie – New AMS Film Company

Regisseur – Oskar Wrangö

Agency producer – Suzanne van den Bouwhuijsen

Producer – Robert Feniger

Line Producer – Yvonne Knook

D.O.P. – Hannes Isaksson

Offline – Fredrik Åkerström en Govert Janse

Online – Frost VFX

Grading – Oskar Larsson | Tint Post

Geluid – Randall Macdonald | Wave sound

Muziek/Componist – Håkan Eriksson

Fotografie

Fotograaf – Bart Oomes | Witman Kleipool

Agency producer – Claudia Schmidt

Producer – Sandra Witman

Stylist – Saskia van der Klei

Studio – WK | NO6 Studio’s

Post productie – Jan-Willem Dijkstra | Left Handed Retouch

 

 

# # #

Holland Casino en INDIE hebben de afgelopen maanden gewerkt aan de herpositionering van het merk Holland Casino. Opdracht voor de herpositionering is een stevig offensief om de huidige positie van Holland Casino als marktleider te versterken. Er is daarvoor een 360˚ campagne ontwikkeld die op 18 juni live gaat. De herpositionering en nieuwe campagne zijn onderdeel van de strategische vernieuwingsagenda van Holland Casino.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht