Industry Wire

Honor kiest LEWIS PR voor Europese campagne

LEWIS PR is door Honor smartphones geselecteerd als Europese PR-partner. Huawei’s ‘jong en dappere’ lifestyle-merk richt zich met stijlvolle en betaalbare smartphones speciaal op jongeren.

De geïntegreerde campagne voor Honor is gericht op het vergroten van de naamsbekendheid en het opbouwen van relaties met zowel technologie- als lifestyle-influencers. De campagne richt zich op Nederland, Groot-Brittannië, de DACH-regio, Frankrijk, Italië, Spanje en Portugal.

“We waren op zoek naar een bureau met expertise in technologie, maar dat ons daarnaast ook zou kunnen helpen om bekendheid in de lifestylesector te genereren”, zegt Lars Weisswange, Chief Engagement Officer West-Europa bij Honor. “Voor ons is het essentieel om de naamsbekendheid te vergroten bij een minder tech-georiënteerd publiek. De geïntegreerde aanpak van LEWIS stelt ons in staat om dat te doen.”

Andres Wittermann, EVP EMEA bij LEWIS PR vult aan: “Honor heeft een team met een sterke visie en een indrukwekkend track record. We kijken uit naar het ondersteunen van hun zakelijke doelstellingen in heel West-Europa.”

ste blogs of volg ons op Twitter.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht