Geplaatst door HR2day

HR2day helpt Amnesty International verder professionaliseren

De Kwakel, 17 februari 2016 – Amnesty International Nederland heeft HR2day in gebruik genomen om de administratie van de eigen medewerkers en vrijwilligers beter, gebruiksvriendelijker en efficiënter te voeren. Met de ingebruikname van HR2day wil Amnesty de personeels- en salarisadministratie verdergaand professionaliseren om zo medewerkers en  managers beter en efficiënter bij hun HR-werkzaamheden en transacties te ondersteunen. Sinds begin 2016 hebben alle medewerkers van Amnesty toegang tot HR2day. Via het Employee Interaction Center kunnen zij onder andere verlof aanvragen, persoonsgegevens wijzigen en hun salarissen inzien.

100% Salesforce
Dat Amnesty voor HR2day kiest heeft een aantal redenen. “Allereerst zochten wij een partner die een geïntegreerd HR- en salarissysteem kon bieden.” vertelt Michael Salemink, manager Ondersteuning van Amnesty International Nederland. “ Onze vorige applicatie bestond uit losse, niet geïntegreerde  modules waardoor we niet alleen heel inefficiënt werkten, maar ook veel gegevens niet beschikbaar hadden. Dat leidde tot een wildgroei aan Excel-sheets en aparte lijstjes. Ook vonden we het belangrijk dat we een cloud-applicatie kregen. HR2day voldeed aan die twee eisen, en  kan ons ook de professionalisering bieden die we zoeken. We kunnen zowel voor onze eigen medewerkers als de vrijwilligers niet alleen de basis personeelsinformatie kwijt, maar kunnen ook onze belangrijke HR-processen: verlof, verzuim,  opleiding & ontwikkeling en functioneren en beoordelen verdergaand ondersteunen.”

De keuze voor HR2day werd ook ingegeven door de referenties en kwaliteitscertificaten van HR2day. Ook het feit dat HR2day is ontwikkeld en beschikbaar wordt gesteld op het Salesforce platform was van belang. “Voordat je besluit van (personeel- en) salarissysteem te wisselen wil je zeker weten dat je zaken doet met een betrouwbare partner met tevreden klanten. De hoge klanttevredenheid, de referentiebezoeken en het partnership met Salesforce, bevestigden het beeld dat we van HR2day hadden gekregen tijdens ons selectieproces. Dat beeld is tijdens de afgelopen implementatieperiode volledig bevestigd. De samenwerking is bijzonder vlot en plezierig verlopen.” aldus Salemink.

Bijdrage aan het belangrijke werk dat Amnesty doet
“Wij zijn bijzonder trots dat we Amnesty International kunnen ondersteunen bij het verder professionaliseren van de interne organisatie” aldus Andy Verstelle, directeur van HR2day. “Als Gold ISV Partner van Salesforce delen wij de sympathie die Salesforce heeft voor filantropische en non-profit organisaties. Net als Salesforce proberen wij terug te geven aan de maatschappij. Wij zijn blij dat we op deze manier bij kunnen dragen aan het belangrijke werk dat Amnesty verricht op het gebied van mensenrechten”.

Noot voor redactie, niet bestemd voor publicatie:
Neem voor meer informatie over HR2day contact op met:
Anne-Susan van Essen, marketing, 06 2070 0003
Andy Verstelle, directeur HR2day, 088 0300901 of andy.verstelle@hr2day.com

Over Amnesty International
Amnesty International, afdeling Nederland is opgericht in mei 1968 en is wereldwijd één van de grootste nationale afdelingen van Amnesty. Zo’n 250.000 mensen in Nederland zijn lid van de organisatie. Vanuit het Amnesty-huis in Amsterdam voert de landelijke organisatie actie en ondersteunt acties van lokale groepen in het land. Daarnaast zetten de honderd betaalde medewerkers en vijftig vrijwilligers die in dat huis werken zich in voor Amnesty’s onderzoek, mediawerk, educatie, lobby en fondsen- en ledenwerving.

Zie voor meer informatie: http://www.amnesty.nl/ of op Twitter via @amnestynl.

Over HR2day
HR2day is een geïntegreerde HR- en Salaris oplossing voor de werkgever van vandaag en morgen. Beschikbaar via het Salesforce platform, dus 100% cloud. Honderden (middel)grote werkgevers ondersteunen hun medewerkers, managers en professionals bij hun dagelijkse HR-processen en transacties met behulp van HR2day. Van verlof, verzuim en salaris tot en met performance en competentiemanagement. Vanzelfsprekend met workflow en ESS/MSS. HR2day koppelt bovendien slim en doelgericht met software van andere partijen. HR2day is de ideale internetoplossing op het gebied van in-, door- en uitstroom van personeel. Voor meer informatie over HR2day http://www.hr2day.com.