Geplaatst door HR2day

HR2day opnieuw uitgeroepen tot Nederlands winnaar European Business Awards 2017/’18

HR2day is uitgeroepen tot een van de 11 nationale winnaars uit een selectie van 105 bedrijven uit de Ones to Watch in Nederland, tijdens een exclusief event in de Britse Ambassade in Brussel voor de Europese Business Awards; Europa’s grootste bedrijven competitie.

HR2day werd geselecteerd door een panel van onafhankelijke juryleden uit het bedrijfsleven, de politiek en de academische wereld tot nationaal winnaar in de categorie “Groei Strategie van het jaar”. HR2day zal nu Nederland representeren tijdens de grote Europese finale.

Andy Verstelle, directeur HR2day: We zijn enorm trots en ongelooflijk blij dat we gekozen zijn Nederland te vertegenwoordigen als Nationaal Winnaar in de categorie “Groei Strategie van het jaar”. Graag wil ik dan ook al onze medewerkers en klanten bedanken die dit succes mogelijk hebben gemaakt. Wij zien het winnen van deze award als een bevestiging van onze keuzes. Wij zijn volledig toegewijd aan HR en willen software maken die onze klanten nog succesvoller maken. Vorig jaar waren we Nationaal Winnaar “Customer Focus”. De European Business Awards worden toegekend aan Europa’s meest dynamische bedrijven en we zijn daarom bijzonder trots dat we opnieuw deze Europese erkenning krijgen.

De Britse ambassadeur, Alison Rose zei: “Ik ben verheugd dat ik als gastvrouw op mag treden voor de Europese Business Awards. Dit is een ongelooflijke kans het succes te vieren van Belgische, Nederlandse en Luxemburgse bedrijven en hun bijdrage aan de creatie van werkgelegenheid en groei van hun regio te erkennen. Groot-Brittannië blijft open voor bedrijven die er willen groeien en investeren en we kijken met interesse naar de ideeën en innovatie die de winnaars van vandaag mogelijk aan onze economie toevoegen.

De Nationale Winnaars worden uitgenodigd voor de grote European Business Awards finale op 23 mei 2018 in Warschau.

The European Business Awards worden voor de 11e keer uitgereikt. Vorig jaar namen ruim 33.000 bedrijven uit 34 landen deel.

Over HR2day
HR2day is de geïntegreerde HR- en Salaris oplossing voor de werkgever van vandaag en morgen. Beschikbaar via het Salesforce platform, dus 100% cloud. Honderden (middel)grote werkgevers ondersteunen hun medewerkers, managers en professionals bij hun dagelijkse HR-processen en transacties met behulp van HR2day. Van verlof, verzuim en salaris tot en met performance en competentiemanagement. Vanzelfsprekend met workflow en ESS/MSS. HR2day koppelt bovendien slim en doelgericht met software van andere partijen. HR2day is de ideale internetoplossing op het gebied van in-, door- en uitstroom van personeel. Voor meer informatie over HR2day http://www.hr2day.com