Industry Wire

Geplaatst door Huawei

HUAWEI Mate 30 Pro vanaf morgen in Nederland verkrijgbaar

Amsterdam, 20 februari 2020 — De HUAWEI Mate 30 Pro komt naar Nederland. Het flagship-toestel uit de Mate-reeks is vanaf morgen in beperkte oplage exclusief verkrijgbaar bij MediaMarkt Arena in Amsterdam. Middels dit exclusieve aanbod wil Huawei consumenten nog beter begeleiden en informeren bij de aankoop van het toestel, dat draait zonder Google Mobile Services. Dit betekent dat Google diensten zoals Gmail en Google Maps niet zijn voorgeïnstalleerd. De HUAWEI Mate 30 Pro is voorzien van HUAWEI Mobile Services (HMS) en wordt geleverd met het besturingssysteem Android 10 AOSP met EMUI 10, de zelfontwikkelde gebruikersinterface van Huawei. De HUAWEI Mate 30 Pro is vanaf 21 februari beschikbaar in de kleur ‘Space Silver’ voor een adviesprijs van 1099 euro.

Knap design en innovatie
De HUAWEI Mate 30 Pro heeft een randloos HUAWEI Horizon-scherm (6,53 inch) dat in een hoek van 88 graden buigt. Om het naadloze design kracht bij te zetten, zijn de fysieke geluidsknoppen ingeruild voor een Side-touch functie. Daarmee kan de geluidssterkte zowel links als rechts op de schermrand geregeld worden – ideaal voor linkshandigen. Een simpele dubbele aanraking op de schermrand activeert de functie.

Cine Camera met Ultra Slow Motion (tot 7620 fps)
De “Halo”-ring omringt de Leica quad-camera die bestaat uit een 40 MP breedhoeklens, 40 MP SuperSensing-camera, 8 MP telelens en een 3D camera met dieptesensor voor de perfecte portretten. De camera samenstelling zorgt voor foto’s en video’s van uitstekende kwaliteit. Dat bevestigt ook DxOMark: met 132 punten scoorde de HUAWEI Mate 30 Pro de hoogste punten tot nu toe in de beeldkwaliteits-vergelijkingen van deze benchmark autoriteit.

Snelle Kirin 990
In de HUAWEI Mate 30 Pro werkt de nieuwe Kirin 990 System-on-a-Chip (SoC) met veel rekenkracht en indrukwekkende energie-efficiëntie. De 4500 mAh batterij en HUAWEI’s SuperCharge technologie – die oplaadt aan 40 Watt – vormen de ideale combinatie voor een subliem uithoudingsvermogen.

Het intern geheugen van 256 GB garandeert voldoende ruimte voor een zorgeloze opslag. Bovendien kunnen gebruikers de opslag verdubbelen met een optionele NM-Card, indien gewenst.

Exclusief in MediaMarkt Arena
Om de toekomstige gebruikers een nog betere en gepersonaliseerde service aan te bieden, is de HUAWEI Mate 30 Pro exclusief verkrijgbaar in MediaMarkt Arena. Geïnteresseerden kunnen er terecht vanaf vrijdag 21 februari. Huawei raadt consumenten aan om eerst de productpagina te bezoeken om meer informatie te krijgen over het toestel, dat draait op HUAWEI Mobile Services. Daarnaast wordt consumenten geadviseerd om zich te oriënteren op de Community pagina op de website van Huawei, waar veel tips & tricks staan om de Mate 30 Pro te voorzien van alle favoriete apps.

Verkoopadviesprijs en promotie aanbieding
De adviesprijs is 1099 Euro en het toestel is beschikbaar in de kleur Space Silver. Tot en met 20 maart geldt een promotie aanbieding van 999 euro, waarbij de consument een flip-cover en Huawei SuperCharge Wireless Charger (samen ter waarde van 95 euro) kado krijgt.

Meer informatie vind je op de productpagina.

Feedback actie
Kopers kunnen na 30 dagen deelnemen aan een vrijwillig onderzoek waarin Huawei de gebruikservaringen polst. Hiervoor kunnen consumenten de QR code op de doos gebruiken of naar de website van Huawei gaan. Na het invullen van de vragenlijst en het uploaden van het aankoopbewijs ontvangen deelnemers de nieuwe HUAWEI Watch GT 2. Meedoen aan de feedback actie kan tot en met 19 april 2020.

– EINDE –
Over Huawei Consumer Business Group
Huawei is een toonaangevende wereldwijde producent en leverancier van netwerkapparatuur, IT-oplossingen en consumentenproducten. Huawei heeft wereldwijd 15 R&D-centers en is gebouwd op 30 jaar ervaring in de telecom en ICT-industrie. De producten en diensten zijn beschikbaar in meer dan 170 landen en daarmee wordt één derde van de wereldbevolking bediend. Huawei Consumer Business Group is een van de drie businessunits van Huawei met producten zoals smartphones, tablets, mobiele breedbandapparaten, wearables en cloud services. Momenteel is Huawei het tweede grootste smartphonemerk ter wereld en verscheepte in 2019 wereldwijd meer dan 240 miljoen smartphones. Huawei is volledig toegewijd aan het leveren van innovatieve technologieën aan consumenten over de hele wereld. In Nederland telt Huawei 650 medewerkers en 2 vestigingen met het hoofdkantoor in Amsterdam.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht