Geplaatst door Huawei

HUAWEI P30 Pro beste smartphone volgens European Hardware Association

HUAWEI’s P30 Pro is door de European Hardware Association uitgeroepen tot beste smartphone van het jaar. Het toestel staat bovenaan in de categorie Best Smartphone tijdens de EHA Awards 2019 en volgt daarmee de P20 Pro op, die vorig jaar bekroond werd met de Best Smartphone award.

Nadat de award voor beste smartphone vorig jaar werd toegekend aan de HUAWEI P20 Pro, houdt de HUAWEI P30 Pro dit jaar de eer hoog. Meer dan 100 ervaren redacteuren van Europa’s toonaangevende high-tech vakbladen konden stemmen op wat volgens hen de beste hardware van dit moment is. De HUAWEI P30 Pro werd geprezen om zijn innovaties zoals de HUAWEI SuperSpectrum Sensor, de SuperZoom Lens, de nieuwe HUAWEI Time-of-Flight (TOF) camera en de verbeterde optische & AI- beeldstabilisatie technologie.

European Hardware Association

De vakbladen die lid zijn van de European Hardware Association hebben in de afgelopen 10 jaar samen meer dan 250.000 technische artikelen gepubliceerd. Het is die kennis en ervaring die ervoor zorgen dat de European Hardware Association zich in een unieke positie bevindt om dit soort inzichten in de markt te verschaffen. In een reactie op de overwinning zei de European Hardware Association:  “We zijn blij dat Huawei opnieuw de Best Smartphone Award van de European Hardware Association in ontvangst heeft genomen. De welverdiende overwinning van de P30 Pro bevestigd de positie van toestel als beste smartphone op de markt en erkent dat het een product is dat de lat een stuk hoger legt in de smartphone industrie.”.

-Einde-

Over Huawei Consumer Business Group

Huawei is een toonaangevende wereldwijde producent en leverancier van netwerkapparatuur, IT-oplossingen en consumentenproducten. Huawei heeft wereldwijd 15 R&D-centers en is gebouwd op 30 jaar ervaring in de telecom en ICT-industrie. De producten en diensten zijn beschikbaar in meer dan 180 landen en daarmee wordt één derde van de wereldbevolking bediend. Huawei Consumer Business Group is een van de drie businessunits van Huawei met producten zoals smartphones, tablets, mobiele breedbandapparaten, wearables en cloud services. Momenteel is Huawei het tweede grootste smartphonemerk ter wereld en verscheept wereldwijd meer dan 200 miljoen smartphones per jaar. Huawei is volledig toegewijd aan het leveren van innovatieve technologieën aan consumenten over de hele wereld. In Nederland telt Huawei 650 medewerkers en 2 vestigingen met het hoofdkantoor in Amsterdam.

Voor updates over Huawei Consumer Business Group volg ons op:

URL: https://consumer.huawei.com/nl/

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweiDeviceNetherlands/