Industry Wire

Geplaatst door Infor

Infor CloudSuite Field Service helpt equipmentbedrijven op hoger niveau te presteren

Barneveld, 25 april 2018Infor, leverancier van branchespecifieke cloudoplossingen, kondigt de beschikbaarheid van Infor CloudSuite Field Service aan. Deze volledig geïntegreerde end-to-end oplossing biedt dealers, onderhouds- en verhuurbedrijven geavanceerde servicegerichte functionaliteiten en bedrijfsbrede toegang tot data. Het stelt gebruikers in staat de servicemogelijkheden van hun bedrijf optimaal in te zetten, waardoor ze solide, langdurige relaties met klanten kunnen opbouwen met een concurrentievoorsprong en verkoopgroei tot resultaat.

Gebruikers krijgen met Infor CloudSuite Field Service de tools in handen om een ​​serviceorganisatie van wereldklasse te worden en kunnen nu veel meer doen dan enkel het uitvoeren van serviceaanvragen. Ze kunnen een strategische benadering kiezen voor hun onderdelenvoorraad, personeelsbeschikbaarheid, planningoptimalisatie, verkoopkansen en meer. Dankzij de realtime toegang tot gedetailleerde en volledige data krijgen organisaties de mogelijkheid om snel, goed onderbouwde beslissingen te nemen omdat de informatie afkomstig is uit een gedeelde database. Dit maakt een einde aan giswerk of het gebruik van verouderde spreadsheets uit geïsoleerde systemen.

Gebruikers kunnen klanten de informatie bieden die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben. Infor CloudSuite Field Service zorgt voor efficiënt en kosteneffectief beheer van technische apparatuur. Frontdesk en administratieve medewerkers,  scheduling/dispatch-managers hebben ook eenvoudig toegang tot informatie waardoor zij efficiënter en effectiever kunnen werken. Wanneer iedereen toegang heeft tot dezelfde, betrouwbare en actuele informatie, kunnen organisaties dure en risicovolle miscommunicaties, onvolledigheden, vertragingen en fouten voorkomen.

Infor CloudSuite Field Service combineert een robuuste zakelijke bedrijfsoplossing en functionaliteiten in meerdere talen en valuta, met de specialistische aspecten die gebruikers nodig hebben om een ​​eersteklas serviceorganisatie te runnen. Dit omvat:

  • Gedetailleerde, actuele informatie die frontdeskmedewerkers nodig hebben om vragen snel te beantwoorden en serviceverzoeken in te plannen.
  • Op basis van de locatie, vaardigheden en beschikbare inventaris de juiste monteur aan de juiste opdracht toewijzen.
  • Het eenvoudig beheren van multi-tier servicecontracten en uitgebreide garanties.
  • Het snel kunnen opstellen van huurovereenkomsten met realtime toegang tot beschikbaarheid van apparatuur, gerelateerde items voor upselling, standaardtarieven en facturatiegegevens.
  • Het stroomlijnen van het gehele claimproces van autorisatie, beoordelen tot terugbetalen.

Daarnaast biedt de oplossing ondersteuning bij inventarisbeheer, accounting, CRM, verkoop, distributie, voorraadmanagement en KPI tracking.

“Om competitief te blijven moeten serviceorganisaties klantgerichte service bieden zonder onnodige kosten of in te boeten aan efficiëntie”, aldus Catherine Henn, Vice-President Product Management bij Infor. “Met Infor CloudSuite Field Service kunnen organisaties op een hoger niveau presteren en beter profiteren van groeimogelijkheden. Door een zeer efficiënte service-operatie op te zetten, kunnen organisaties hun uitzonderlijke dienstverlening gebruiken als concurrentievoordeel.”

Over Infor

Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.500 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht