Innovatie krijgt betekenis door Online platform Let’s Innovate

Innovatie is noodzakelijk. Producten of processen worden er beter, slimmer en efficiënter van. Maar veel mooie innovaties sterven in schoonheid omdat het bewerkelijk is of omdat er teveel partijen mee gemoeid zijn. Het all in one-platform Let’s innovate biedt de oplossing. Een unicum in Nederland.

Let’s Innovate is opgezet door die hun werk milieuvriendelijker, efficiënter of slimmer willen maken maar in dat enthousiasme tegen muren opliepen. Zo blijkt het aanvragen van subsidie een arbeidsintensieve klus waar alleen de grote bedrijven mankracht voor kunnen inschakelen, maar ook is er onderling vaak sprake van argwaan: loopt mijn partner niet met het idee weg?

Innovatie en samenwerking
De bedenkers van het unieke online platform Let’s Innovate willen die barricades omverwerpen door een biotoop creëren waar innovatie en samenwerking optimaal kunnen gedijen. Let’s Innovate is een platform waar ondernemers elkaars expertise optimaal kunnen benutten om innovaties een grotere kans van slagen te geven. Het online platform biedt daartoe talloze opties. Bijvoorbeeld met de online leeromgeving, de online modules waarin kan worden samengewerkt en waarbij de leden ook een vinger aan de pols kunnen houden over de voortgang van een project. Het platform biedt ook mogelijkheden tot fundraising, projectmanagement en noodzakelijke tools als videoconferencing, het delen van documenten en een vacaturebank. Als een project van Let’s Innovate succesvol kan worden geïmplementeerd dan delen de betrokken projectdeelnemers in de winst.

Voor iedere ondernemer
Iedere ondernemer met een KvK-inschrijving kan meedoen aan Let’s Innovate, al is er ook ruimte voor innovatieve Startups en ondernemers die een medewerker willen laten deelnemen. Het lidmaatschap van Let’s Innovate is vanaf €12,50 per maand (excl. BTW) per maand en geeft onbeperkt toegang tot alle modules als de videoconferencing, e-learning platform, conceptdocumenten, fora etc.

Ook kent Let’s Innovate een ambassadeursplatform. Leden die andere ondernemers voor dit unieke concept weten te enthousiasmeren kunnen op extra voordelen rekenen. Meer informatie daarover is te vinden op de site www.letsinnovate.nl.