Industry Wire

Geplaatst door Insight Marketing Software

Insight Marketing Software herkent verschillende versies organisatienaam

Voorhout, 4 juli 2013

De nieuwe versie van Insight Marketing Software wordt slimmer bij het koppelen van contactpersonen aan organisaties. Dit voorkomt gegevensvervuiling en geeft business to business marketeers meer inzicht in de DMU van klanten en prospects.

Bedrijfsnamen kennen vaak vele variaties, zoals Insight, Insight Marketing Software, Insight Marketing Software B.V. enz. Hierdoor kunnen er in een marketingdatabase vele records voor dezelfde organisatie ontstaan. Dit leidt tot een gefragmenteerd beeld waardoor bedrijven belangrijke signalen over problemen, behoeften en verkoopkansen bij klanten en prospects kunnen missen.

De nieuwe versie van Insight Marketing Software leert gaandeweg de verschillende versies van een bedrijfsnaam herkennen en kan daardoor steeds beter automatisch contactpersonen aan de juiste organisatie koppelen. Het matchen van contactpersonen met organisaties is een speerpunt bij de verdere ontwikkeling van Insight Marketing Software.

Bart Hoogenraad, directeur bij Insight Marketing Software B.V. zegt hierover:
“Het automatisch herkennen van organisaties is één van de dingen die business to business marketingsoftware onderscheidt van crm en e-mailmarketingsoftware. Met deze slimme nieuwe organisatie matching kunnen we onze klanten nog beter helpen bij het uitvoeren van hun lead- en relatiemanagement programma’s”

Insight Marketing Software B.V.
Insight Marketing Software is de slimme oplossing voor business to business marketing, lead en relatiemanagement. Ga naar meer informatie naar http://www.insightmarketingsoftware.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht