Geplaatst door InSites

InSites Consulting breidt uit in Europa met Duitse vestiging

InSites Consulting heeft een nieuwe stap aangekondigd in zijn internationale expansie met de opening van een vestiging in Düsseldorf. InSites Consulting (een internationaal marktonderzoeksbureau met hoofdkantoor in België en vestigingen in Rotterdam, Timisoara, Londen, Sydney en New York) kende vorig jaar een organische groei van bijna 30%.

Innovatie vormt het kloppende hart van InSites Consulting. In het GRIT-verslag (GreenBook Research Industry Trends) wordt InSites Consulting erkend als het meest innovatieve bureau in Europa en het op twee na meest innovatieve wereldwijd. Het juiste moment om de Duitse markt te betreden, zegt medeoprichter en CEO Kristof De Wulf: “Volgens ons is de Duitse markt klaar voor een nieuwe manier van denken op het vlak van consumenteninzichten. We zijn ervan overtuigd dat onze benadering, waarin de consument centraal staat, een positief verschil kan maken voor die markt. Zo zijn we onlangs bekroond met de German Online Research (GOR) Best Practice Award voor onze meest recente innovatie, de Insight Activation Studio. Dat is een teken dat we op de goede weg zijn.”

InSites Consulting start niet vanaf nul. Het bureau heeft al belangrijke klantrelaties in de Duitstalige regio’s. Christophe Vergult, Managing Partner en Business Development Manager: “Het voorbije jaar hebben we een mooie portefeuille opgebouwd met Duitstalige klanten in belangrijke sectoren zoals consumentengoederen, reizen en gezondheidszorg. De opening van een vestiging in Duitsland is de logische volgende stap om onze positie op deze markt te versterken en onze klanten in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk nog beter van dienst te kunnen zijn.”