Industry Wire

Geplaatst door Centric

Intergamma kiest Centric voor Managed Services for Retail

Intergamma, het moederbedrijf van GAMMA en KARWEI, heeft Centric de opdracht gegeven voor de support en het beheer van haar bouwmarktautomatisering.

Onlangs rondde Centric voor Intergamma het transitietraject naar Managed Services for Retail af. Centric verzorgt voortaan de installatie, configuratie, reparatie en optimalisatie van de bouwmarktautomatisering in alle 385 bouwmarkten in Nederland en België. Intergamma verwacht zo de uptime van de systemen te verhogen en de operationele kosten te verlagen.

Marktverkenning

Medio 2015 voerde Intergamma een marktverkenning uit. De franchiseorganisatie zocht een vooruitstrevende IT-partner met de branchekennis om Intergamma van A tot Z te ontzorgen. Na een zorgvuldig selectietraject tekende Intergamma eind 2015 een intentieverklaring voor de samenwerking met Centric.

Ruud Bronswijk, manager Bouwmarktautomatisering bij Intergamma: “Centric is in staat om het onderhoud in zowel Nederland als België te verzorgen en bood ons daarvoor een scherpe prijs. Bovendien biedt de software van Centric ons de mogelijkheid om de hardware in onze bouwmarkten op afstand te monitoren.”

Point-of-Sale

Het komende jaar worden alle kassa’s van GAMMA en KARWEI vervangen door nieuwe moderne Point-of-Sale-hardware. Ook zijn alle winkels onlangs voorzien van online bestelzuilen en wordt het aantal zuilen in de winkels de komende tijd wegens succes verder uitgebreid. Met de zuilen realiseert Intergamma een volgende e-commerce stap; het is nu mogelijk om vanuit de bouwmarkt goederen te bestellen op de webshop, direct af te rekenen in de bouwmarkt en binnen 1 werkdag thuis te laten bezorgen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht