Industry Wire

Geplaatst door Intershop Communications

Intershop nieuwe hoofdsponsor Ecommercerun

Amsterdam, 21 juni 2018 – De Ecommercerun, het grootste sportevenement binnen de e-commerce, wordt dit jaar voor de zevende keer georganiseerd. Hoofdsponsor is Intershop. Country Manager Benelux Roelof Swiers: “In beweging blijven vinden we belangrijk bij Intershop – en dat nemen we soms heel letterlijk!”

Op zondag 21 oktober vindt de zevende editie van de Ecommercerun in Utrecht plaats. Roelof Swiers: “Het is niet zomaar een hardloopevenement. Bij Intershop doen we er alles aan om bedrijven te ontzorgen, zodat zij hun klanten écht verder kunnen helpen. Ook tijdens de Ecommercerun te sponsoren zal het de deelnemers die dag aan niets ontbreken. Dat doen we samen met Thuisbezorgd, die de lunch verzorgt, en locatiesponsor Picqer.”

Compleet programma
Het programma begint op 21 oktober om 10:15 uur. De deelnemers worden getrakteerd op een peptalk van een bijzondere VIP-gast, er wordt gezorgd voor een goede warming-up en na afloop staat er een gezellige borrel gepland.

Hardlopen & e-commerce
De Ecommercerun is in 2012 voor het eerst georganiseerd door Dirkjan Vis. De eigenaar van Ecommerce News Nederland ontdekte dat er veel e-commercespecialisten regelmatig hardlopen. Het resultaat was dit evenement dat inmiddels is uitgegroeid tot het grootste hardloopevenement in de branche.

Deelnemen?
Deelnemers kunnen zich inschrijven voor de 6 of de 10 km op ecommercerun.nl/inschrijven. Online B2C- en B2B-retailers en oud-deelnemers doen gratis mee.

Over Intershop
Al 25 jaar ontwikkelt Intershop krachtige digital commerce software – voor B2C en B2B, voor on-premises en in de cloud. Bij Intershop staat alles in het teken van het optimaliseren van de digitale klantervaring, het vereenvoudigen van orderprocessen en het op de meest flexibele en winstgevende manier opzetten van nieuwe digitale bedrijfsmodellen. Het Intershop-platform is nu ook beschikbaar als cloud-service, waarvan ook kleinere organisaties in abonnementsvorm gebruik kunnen maken en zo verder kunnen groeien.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht