Industry Wire

Geplaatst door Social Feature

Intertoys TikTok Lancering

Intertoys x Social Feature | TikTok lancering!

Yes! Afgelopen weken heeft Social Feature de bekendste speelgoedwinkel van Nederland mogen lanceren op TikTok, Intertoys.

Tegenwoordig kan TikTok bijna niet meer ontbreken binnen een social strategie. Als je het platform op de juiste manier bespeeld kunnen veel likes, volgers, reacties en een hoge engagement zeker haalbaar zijn zonder daar €1,- advertentie budget aan uit te geven.

Intertoys heeft binnen de eerste weken meer volgers & likes weten behalen dan op Instagram, dit volledig organisch.

Veel merken onderschatten de kracht van short form video. Het is een van de weinige middelen die in te zetten zijn om nog organisch te groeien op zowel TikTok als Instagram.

Intertoys heeft de smaak goed te pakken en wil de doelgroep verbazen met hun content. Iets wat in de echte wereld niet voor mogelijk gehouden kan worden moet juist kunnen op het kanaal van Intertoys.

Neem hier een kijkje op het gloed nieuwe kanaal:
https://www.tiktok.com/@intertoys.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht