Geplaatst door Seneca

Involvit versterkt partnerkanaal Seneca

Involvit en Seneca ondertekenden op donderdag 7 april een partnerovereenkomst. Seneca bouwt met deze samenwerking haar partnerkanaal verder uit om aan de groeiende vraag naar kwalitatieve weboplossingen te voldoen.

Involvit heeft met Seneca een solution partner overeenkomst getekend. Hiermee is het succesvolle Web Content Management Systeem Smartsite iXperion officieel aan het portfolio van Involvit toegevoegd. Met partners voorziet Seneca in de vraag naar kwalitatieve weboplossingen en wordt de kennis omtrent het content management systeem (CMS) Smartsite gedeeld en verspreid.

Medewerkers van Involvit hebben jarenlange ervaring met het implementeren van Smartsite in de profit en non-profit sector. Het aangaan van een formeel partnership met Seneca borgt deze betrokkenheid, met name in het belang van de klanten van Involvit.

Johan de Jong: “Smartsite zien wij als een high-end Web Content Management Systeem wat met name ingezet kan worden bij informatie-intensieve organisaties, een systeem waar ook de complexe vragen mee kunnen worden ingevuld. Door het partnership met Smartsite kunnen wij onze klanten een optimaal pallet aan producten en diensten bieden wat is afgestemd op hun vraag.”