Geplaatst door Orange Belgium

iPhone 8 en iPhone 8 Plus vanaf 22 september in voorverkoop bij Orange te verkrijgen, al vanaf 9 euro in combinatie met een postpaid-abonnement

Orange Belgium maakt vandaag bekend dat het de nieuwe iPhone 8 en iPhone 8 Plus zal aanbieden. Klanten kunnen beide modellen vanaf vandaag al voorbestellen in de Orange shops. De toestellen zullen eveneens te verkrijgen zijn vanaf 9 euro in combinatie met een postpaid-abonnement. De iPhone 8 en 8 Plus zullen vanaf 22 september beschikbaar zijn in de Orange stores.

Orange klanten kunnen de iPhone 8 en 8 Plus bestellen vanaf… nu

De iPhone 8 en iPhone 8 Plus vormen een nieuwe generatie van iPhones, gekenmerkt door een nieuw glas- en aluminiumdesign in 3 prachtige kleuren: space grijs, zilver en goud. De nieuwe iPhones zijn vervaardigd uit het meest duurzame glas ooit en bevatten een Retina HD-display en een A11 bionische SoC. De toestellen zijn ontworpen voor de ultieme gebruikerservaring.

De populairste camera ter wereld is nog verbeterd en draadloos opladen is nu werkelijkheid met deze iPhones. De iPhone 8 Plus beschikt over twee 12-megapixel cameralenzen en voegt Portrait Lighting toe aan portretmodus: op die manier integreert de iPhone studio-effecten in het toestel. Gebruikers kunnen betoverende portretten vastleggen met een scherptediepte-effect in vijf verschillende lichtstijlen.

De iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn vanaf 22 september in voorbestelling bij Orange te verkrijgen, vanaf 9 euro in combinatie met een postpaid-abonnement. Meer details vind je op orange.be.

iPhone X te bestellen vanaf 27 oktober

Ook de iPhone X, de toekomst van de smartphones, kan je voorbestellen bij Orange vanaf 27 oktober. De iPhone X, met volledig design in glas, beschikt over een prachtig 5.8 inch Super Retina Display, een A11 bionische chip, draadloos opladen en een betere achtercamera met stabilisatie en gezichtsherkenning – mogelijk gemaakt door de nieuwe TrueDepth-camera.

Meer informatie over prijzen en tarieven vind je op orange.be

Voor meer informatie over iPhone surf je naar apple.com