Industry Wire

Geplaatst door Zuiver Media

Jaarbeurs kiest voor Zuiver Media

Het Rotterdamse mediabureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop. Na een korte bureauoriëntatie heeft Koninklijke Jaarbeurs, die jaarlijks verschillende vak- en publieksbeurzen organiseert als Kampeer & Caravan Jaarbeurs en Vakantiebeurs, gekozen om de media-activiteiten bij Zuiver Media onder te brengen. Jaarbeurs zocht naar de juiste partner om een volgende stap te maken op het gebied van media,  data en tooling. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor ATL-campagnes in Nederland.

Anita Kanters, head of marketing van Jaarbeurs: ‘Ik ben onder de indruk geraakt van de persoonlijke en transparante aanpak van Zuiver Media. We willen beter onderbouwde en meer data-gedreven beslissingen nemen in campagnes.’

In Zuiver Media hebben we een partner gevonden, die dat kan invullen, maar die ook ons ondernemerschap begrijpt en bereid is een stapje extra voor ons te zetten. Wij vonden in Zuiver Media een partner die deze punten op de juiste manier invult.’

Simon de Best, partner van Zuiver Media: ‘ De ambitie, het ondernemerschap en de professionele kijk op marketing en communicatie van Jaarbeurs maakt dat wij uitzien naar deze samenwerking.’

 

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht