Geplaatst door Proximus

Jim Casteele benoemd tot Chief Consumer Market Officer

Proximus is verheugd de benoeming van Jim Casteele tot Chief Consumer Market Officer en lid van het Executief Comité aan te kondigen. Op 1 maart 2020 neemt hij officieel zijn nieuwe functie op.

Met een diploma burgerlijk ingenieur elektronica en een diploma algemeen management begon Jim zijn loopbaan als software-ingenieur. In 1997 ging hij aan de slag bij de Proximus Groep, waar hij verschillende managementfuncties uitoefende vooraleer hij in januari 2017 werd benoemd tot Director Consumer Products & Solutions and Innovation. De afgelopen maanden stond hij al ad interim aan het hoofd van de Consumer Business Unit, na de benoeming van Guillaume Boutin als CEO in december 2019.

Tijdens zijn loopbaan van meer dan 22 jaar bij Proximus heeft Jim Casteele een diepgaande kennis van de telecomsector en een gedegen expertise in products & solutions management, marketing en innovatie verworven. Hij heeft ook getoond dat hij in staat is in te spelen op nieuwe marktsituaties, gekenmerkt door steeds toenemende concurrentie op zowel lokaal als internationaal niveau.