Industry Wire

Geplaatst door Progress Communications

Jumbo Supermarkten verbetert order-to-cash proces met cloud-gebaseerde Messaging Gateway van Descartes

Jumbo Supermarkten breidt het contract uit met Descartes Systems Group (Nasdaq: DSGX – TSX: DSG), wereldwijd leider in het samenvoegen van logistiek intensieve handelsprocessen. Hiermee brengt Jumbo zijn volledige order-to-cash berichtenverkeerproces in beheer van Descartes. De cloud-gebaseerde Messaging Gateway-software van Descartes biedt de supermarktketen betrouwbare verbindingen met leveranciers, veilige berichtenuitwisseling en een besparing van de operationele kosten.

De Software-as-a-Service-oplossing (SaaS) Messaging Gateway verwerkt een grote verscheidenheid van communicatieprotocollen en beheert de mappings en conversie van de verschillende backofficesystemen. Veilige uitwisseling van berichten tussen handelspartners verloopt op basis van digitale certificaten die de authenticiteit, nauwkeurigheid en betrouwbaarheid van deze berichten bevestigen. Klanten als Jumbo Supermarkten profiteren ook van de voortdurende proactieve monitoring die ze helpt een hoge systeembeschikbaarheid en betrouwbare prestaties te realiseren. Verder gebruikt Jumbo Supermarkten de GS1 Data Alignment Service (DAS) van Descartes om de uitwisseling en synchronisatie van productgegevens te stroomlijnen.

“Bij Jumbo Supermarkten willen we onze klanten uitstekende service bieden en samenwerken met onze handelspartners. Descartes is onze partner op technologisch gebied, met dezelfde servicegerichte visie, en voldoet aan onze complexe eisen met betrekking tot berichtuitwisseling”, zegt Enrico de Jong, EDI-consultant (Electronic Data Interchange) bij Jumbo Supermarkten. “Wij gebruiken de Messaging Gateway van Descartes om te communiceren met leveranciers en logistieke partners. We ervaren Descartes als een betrouwbare partner in EDI-communicatie, synchronisatie van masterdata en communicatie over financiële gegevens met banken. De oplossing van Descartes is de juiste keus voor Jumbo Supermarkten en helpt ons de totale kosten te verlagen dankzij de volledige outsourcing van onze elektronische messaging-activiteiten.”

“Wij zijn verheugd dat we onze relatie met Jumbo Supermarkten kunnen uitbreiden”, zegt Fred van der Heide, vicepresident Productstrategie van Descartes. “Descartes stelt marktleiders als Jumbo Supermarkten in staat om zich te richten op hun belangrijkste werkzaamheden. Tegelijkertijd helpen onze oplossingen voor het outsourcen van communicatie en connectiviteit het niveau van dienstverlening te verbeteren, de productiviteit te verhogen en de totale operationele kosten te verlagen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht