Industry Wire

Geplaatst door Juniper

Juniper Networks en ServiceNow leveren end-to-end automatisering voor Enterprise Network Service Provisioning & Monitoring

Juniper Networks en ServiceNow gaan end-to-end automatisering leveren voor Managed Service Providers en Enterprises. Door gebruik te maken van Juniper Mist Cloud en ServiceNow Telecom Service Management en Order Management for Telecom, kunnen gezamenlijke klanten sneller netwerken uitrollen en de operationele efficiëntie vergroten. Hierdoor dalen de kosten. Meerlaagse, multivendor-oplossingen zijn hierbij niet langer nodig.

Juniper Networks sluit zich aan bij het ServiceNow Technology Partner Program. Hierdoor kunnen beide bedrijven hun wereldwijde bereik uitbreiden en betere ervaringen bieden voor Managed Service Providers (MSP), grootzakelijke IT-teams en hun eindgebruikers. Vanuit hun langlopende wederzijdse klantrelatie komen Juniper en ServiceNow nu samen om de dagelijkse werkzaamheden te automatiseren en te vereenvoudigen. Juniper en ServiceNow bieden in het kader van de samenwerking een kant-en-klare, AI-gestuurde, closed-loop oplossing die kan worden geïntegreerd in OSS/BSS- of bedrijfsbeheersystemen voor snelle netwerk- en dienstenimplementaties.

Speciaal voor Managed Service Providers automatiseert deze samenwerking veel complexe, handmatige en multi-organisatorische workflows; startend bij het onboarden van klanten en vervolgens gedurende de levenscyclus van de klant. De gecombineerde oplossing versnelt de time to revenue voor service providers die managed services aanbieden met geautomatiseerde workflows, waaronder:

  • Klant onboarding en orderbeheer;
  • Herbruikbare, op sjablonen gebaseerde abstracties voor vereenvoudigde implementatie van netwerkdiensten;
  • End-to-end monitoring en waarschuwingsmeldingen.

Gezamenlijke klanten en hun eindgebruikers kunnen gebruikmaken van onder andere:

  • End-to-end netwerkdienstverlening, monitoring en alarmering;
  • Geminimaliseerde handmatige workflows en menselijke fouten;
  • Proactieve auto-ticketing voor detectie van netwerk- en serviceproblemen via AIOps.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht