Industry Wire

Geplaatst door Aviva Solutions

Kentico neemt marketingtools over van Aviva Solutions

De digital experience platforms van Kentico zitten boordevol krachtige marketing features die bedrijven in staat stellen om de best mogelijke user experience te leveren. Nu blijkt dat een groot gedeelte van de Kentico-klanten geen of nauwelijks gebruik maakt van deze features. Reden genoeg voor Aviva Solutions om 2 marketingtools te ontwikkelen specifiek voor de dxp’s van Kentico om nieuwe en bestaande Kentico-klanten te helpen in hun digitale groei.

Veel bedrijven kiezen voor een dxp juist vanwege de krachtige combinatie van contentmangement, e-commerce en online marketing vanuit één totaaloplossing. In de praktijk blijkt dat bedrijven worstelen om de overstap te maken van externe marketingtools naar de online marketing features in hun dxp. In het bestaande partnerlandschap mist ook nog vaak de benodigde kennis en ervaring om juist het krachtigste deel van het nieuwe platform te implementeren en activeren. Om zowel Kentico-gebruikers als partners van Kentico te helpen om succesvol de online marketing features in te zetten heeft Aviva Solutions 2 slimme marketingtools ontwikkeld. De tools bestaan uit:

Online Marketing audit
Digital Maturity scan

Online Marketing audit
De eerste stap naar het in gebruik nemen van de marketing features is een uitvoerige check op de technische implementatie van deze features. Hierdoor is de Kentico-gebruiker verzekerd van een correcte werking van iedere feature waarmee mogelijke data- en AVG problemen worden voorkomen.

De Online Marketing audit wordt opgeleverd als rapport waarin per onderdeel de huidige score wordt bepaald en een stappenplan wordt geleverd voor het herstellen van de aandachtspunten.

Digital Maturity scan
In opvolging op de Online Marketing audit is de Digital Maturity scan ontworpen om samen met de Kentico-gebruiker het huidige maturity-level te bepalen en de exacte stappen die ondernomen moeten worden om de gewenste digital groei te realiseren. Als basis hiervoor hanteert Aviva Solutions het Kentico Xperience Digital Maturity model. De echte toegevoegde van deze digital maturity scan is het doorvertalen van beoogde groei naar een gedetailleerde roadmap met taken.

De standaard voor Kentico Xperience
Beide marketingtools zijn sinds deze week te bestellen via de corporate website van Kentico en zullen door Kentico actief ingezet worden in digital growth gesprekken met klanten en prospects. Een mooie blijk van vertrouwen en geloof in de online marketing kennis en ervaring van Aviva Solutions.

Over Aviva Solutions
Al 12 jaar is Aviva Solutions partner van Kentico op het hoogste niveau. In de afgelopen jaren is er binnen Aviva Solutions steeds meer focus gekomen op het activeren en optimaliseren van het gebruik van alle marketing features in Kentico. Dit heeft geresulteerd in het winnen van de Site of the Year award (2021, 2022), een team van Kentico Xperience gecertificeerde marketeers en diverse slimme tools.
https://www.avivasolutions.nl/haal-meer-uit-je-kentico-licentie/online-marketing-audit

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht