Industry Wire

Geplaatst door NetRom Software

Klanttevredenheid NetRom Software blijft stijgen, ondanks enorme groei in 2022

NetRom Software heeft zijn resultaten in de Giarte IT Xperience Monitor bekend gemaakt. Net als in 2021 is een fanscore van 96% behaald en daarmee is het bedrijf voor het vierde jaar op rij één van de grote winnaars. Met hoge scores op de belangrijkste meetpunten scoort NetRom Software zelfs in de top 3 van de gehele benchmark.

 

Hoge fan-score mooie bevestiging

De fan-score van 96% komt voor NetRom Software niet als een verrassing, maar is een bevestiging van de ontwikkeling die het bedrijf momenteel doormaakt: een omzetgroei van 25%, een nieuwe vestiging in Timișoara en de verdere ontwikkeling van onze high-tech campus, inclusief sportvelden, een carwash, 2 gratis maaltijden en game rooms.

CEO Han in ’t Veld is trots op de resultaten: “Na de prima resultaten van de afgelopen jaren, keken we het onderzoek van dit jaar met vertrouwen tegemoet. Dat de resultaten nog beter zijn, bevestigd dat we met NetRom Software op de goede weg zijn richting een significante speler in de IT markt.”

Hoogste score in de ITX Monitor

De IT Xperience Monitor (ITX) is de jaarlijkse meting van klantervaring (CX) binnen de wereld van toonaangevende en snel opkomende IT-bedrijven op de Nederlandse markt. Hierbij wordt onder andere gekeken naar de Customer Delight Score, die het sentiment onder klanten meet op de punten; aanbeveling, vertrouwen en voldoen aan de verwachtingen. NetRom Software heeft hierin de hoogste score van alle IT bedrijven (89, met een marktgemiddelde van 78)!

Ook op andere meetpunten bevindt NetRom zich constant in de top 3 van het gehele onderzoek. CEO Han in ’t Veld: “ITX biedt praktische inzichten en inspiratie voor het continu verbeteren van de klantervaring. Ons motto ‘employee 1st = customer 1st’ past hier precies bij. Door te investeren in onze eigen mensen, kunnen we kwaliteit en continuïteit bij de klant waarborgen.”

Meer informatie over de resultaten van NetRom Software in de ITX Monitor, alsmede het hele rapport, zijn te vinden op: www.netrom.nl/giarte-itx-…

Over Giarte

Giarte doet al meer dan 15 jaar onderzoek naar de human experience in IT en is de grondlegger van de Xperience Level Agreement (XLA®). XLA is een methode om de beleving van klanten, medewerkers en de business vanuit een menselijk perspectief te benaderen. Xperience Management en XLA® helpt organisaties om optimaal af te stemmen op wat echt belangrijk is voor klanten, medewerkers en de business. De IT Xperience Monitor (ITX) is een jaarlijkse meting van klanttevredenheid over de dienstverlening van toonaangevende en snel opkomende IT-bedrijven in de Nederlandse markt.

itx.giarte.com/

Over NetRom Software

Sinds de oprichting in 1999 is NetRom Software uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende software development-partners in de Benelux. De meeste van de 450 medewerkers, waarvan 420 developers, werken op een Silicon Valley-achtige campus in Craiova en inmiddels heeft NetRom Software een tweede hub geopend in Timișoara. NetRom Software heeft een brede kennis in softwareontwikkeling – de klantbase is al 20 jaar gebaseerd op finance, e-commerce, healthcare, mobility, telecom en e-learning. Naast Independent Software Vendors heeft NetRom verschillende grote eindgebruikers als klant.

www.netrom.nl/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht