Geplaatst door Storm Marketing Consultants

KLM kiest weer voor StormMC

KLM heeft StormMC gekozen als partner voor haar wereldwijde display advertising campagnes. Naast het formuleren van de strategie zal StormMC zorg dragen voor de uitrol en continue optimalisatie van display campagnes in 50 landen. Hierdoor zal de zichtbaarheid van KLM online verder vergroot en geprofessionaliseerd worden.

KLM & StormMC werken al sinds 2007 samen. Het partnership is vanaf 2011 in een stroomversnelling gekomen vanwege de uitbreiding van de samenwerking op het gebied van social marketing. Daarnaast zijn eerste stappen gezet op het gebied van mobile marketing. Met deze uitgebreidere samenwerking is Storm een belangrijke en snel groeiende strategische partner van KLM op het gebied van digital marketing.

Viktor van der Wijk, Director Digital Marketing van KLM: “In de afgelopen jaren hebben KLM en StormMC al eerder succesvol samengewerkt. StormMC heeft zichzelf hierbij bewezen als betrouwbare professionele partner op het gebied van social marketing. Dat heeft ons overtuigd dat zij KLM wereldwijd ook nog beter kunnen neerzetten op het gebied van display advertising.”

Denisa Kasová, CEO van StormMC, geeft aan erg verheugd te zijn met deze intensievere samenwerking: “KLM is een fantastische klant om voor te werken. Met de professionele online experts van KLM is het een mooie uitdaging om de volgende stap te maken en digital marketing naar het hoogste niveau te brengen. Doordat we nu meerdere kanalen en devices bedienen kunnen we de kennis die wij hebben als strategisch bureau inzetten om optimaal resultaat te behalen. De match tussen de teams en de gezamenlijke ambities maken de samenwerking plezierig en succesvol. ”

Over StormMC
Storm Marketing Consultants, www.stormmc.nl, is een strategisch digital marketingbureau. Wij helpen organisaties om succesvol te worden en te blijven op het gebied van digital marketing. We zien deze organisaties als partners en helpen hen bij het ontwikkelen van digital marketingstrategieën en het uitvoeren van campagnes in iedere fase en elke situatie. Dit doen we door diepgaande, up-to-date inhoudelijke kennis te combineren met individuele passie. StormMC is onderdeel van de Storm Marketing Group en werkt voor klanten als: Mexx, Essent, Achmea, WNF, Siemens en Greetz.