Geplaatst door Box

Komatsu zet Box in voor Cloud Content Management voor meer dan 10.000 medewerkers

Box, Inc. (NYSE:BOX), een leider in cloud content management, maakt bekend dat Komatsu voor zijn personeel overschakelt op Box. Komatsu is een leider in het fabriceren en de verkoop van constructie- en mijnbouwuitrusting en voorzieningen, bosmachines en industriële machines. Sinds maart 2017 heeft Komatsu Box voor meer dan 10.000 medewerkers ingezet voor content management in de cloud.

“Bij Komatsu streven we voortdurend naar innovatie. Niet alleen van onze producten en diensten maar ook in de technologie die we ons personeel bieden,” zegt een woordvoerder van Komatsu. “Box stelt ons in staat om ons werk over meerdere locaties en teams, inclusief klanten en zakenpartners, te centraliseren, en verbeterde samenwerking, snelheid en veiligheid voor onze meest belangrijke content te leveren.”

“Komatsu is een wereldwijd bedrijf met bijna een eeuw fabricage-expertise,” zegt Katsunori Furuichi, voorzitter en uitvoerend directeur van K.K. Box Japan. “Met Box stelt Komatsu duizenden medewerkers in staat om op een slimmere manier samen te werken. We zijn verheugd dat Box de komende honderd jaar kan helpen bij de content management van Komatsu.”

Komatsu koos Box in maart 2017 om veilige interne en externe samenwerking tussen meerdere landen mogelijk te maken. Tegenwoordig helpt Box afzonderlijke kantoren en medewerkers om samen te werken aan projecten, en biedt het een centraal punt voor toegang tot content, evenals het delen en werken in de cloud.

Box maakt het voor meer dan 82.000 organisaties wereldwijd, waaronder AstraZeneca, General Electric, P&G, en Schneider Electric, mogelijk om eenvoudig bestanden te openen, te delen, en samen op een veilige manier te bewerken.

Over Box

Box (NYSE:BOX) is het bedrijf voor cloud content management dat bedrijven in staat stelt om hun manier van werken te revolutioneren door hun mensen, informatie en toepassing veilig met elkaar te verbinden. Box is opgericht in 2005 en ondersteunt meer dan 80.000 bedrijven wereldwijd, waaronder AstraZeneca, General Electric, P&G en The GAP. Box is gevestigd in Redwood City, Californië, en heeft kantoren in de Verenigde Staten, Europa en Azië. Ga voor meer informatie over Box naar www.box.com.