Geplaatst door Team LEWIS

KPMG selecteert TEAM LEWIS als corporate communicatiepartner

Eindhoven, 31 mei 2023 – TEAM LEWIS is de nieuwe corporate communicatiepartner van KPMG. Het toonaangevende consultancykantoor besloot na een zorgvuldige pitchperiode dat TEAM LEWIS de juiste partij is die het bedrijf nog meer zichtbaarheid in de markt kan geven. TEAM LEWIS gaat daarnaast aan de slag om KPMG te profileren als expert op het gebied van milieu, maatschappij en bestuur (ESG).
De samenwerking tussen KPMG en TEAM LEWIS bestaat naast strategisch communicatieadvies en PR-activiteiten uit ondersteuning op het gebied van contentcreatie en employer branding. Waar KPMG bijvoorbeeld veel onderzoek doet, ondersteunt TEAM LEWIS bij het vinden en noteren van de belangrijkste bevindingen en het overbrengen van deze inzichten naar de media. Het bureau helpt ook bij de uitrol van marketingcampagnes. Een recent voorbeeld hiervan is een bewustwordingscampagne om meer bekendheid te genereren voor het Jan Hommen Scholarship voor studenten, door de inzet van social content en advertising op social media.
Silvia Pilger, woordvoerder van KPMG Nederland, is blij met de samenwerking: “TEAM LEWIS helpt ons om de deskundigheid van onze medewerkers voor een groot publiek zichtbaar te maken. In onze samenwerking lijkt het al alsof we een paar collega’s aan ons eigen team hebben kunnen toevoegen. TEAM LEWIS staat altijd klaar om te helpen met het positioneren van KPMG als een deskundige organisatie en partner op het gebied van mens, milieu en maatschappij.”
Vera Kops, Vice President Benelux bij TEAM LEWIS: “We zijn enorm trots dat we een grote naam als KPMG mogen toevoegen aan ons portfolio. Met een bredere ESG-kennis en -kunde speelt KPMG in op een urgente behoefte van transparantie, en de verantwoordelijkheid die bedrijven op dit gebied moeten nemen. Ook bij TEAM LEWIS geloven we sterk in de essentiële toevoeging van ESG op onze strategie en de aanpak van de campagnes die we uitrollen. Op dit vlak zien we dan ook een mooie match met KPMG. Daarnaast sturen we aan op een persoonlijke benadering door gezicht te geven aan het merk. Hiermee kunnen we experts profileren in de markt om zo de ESG-ambitie te verwezenlijken.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over TEAM LEWIS
TEAM LEWIS is een internationaal PR- en marketingbureau dat merken helpt en inspireert om te groeien. Het bureau biedt een volledig spectrum van diensten op het gebied van marketing, PR en content die concrete resultaten opleveren. TEAM LEWIS heeft ruim 650 medewerkers verspreid over 24 kantoren in Azië, Europa en Noord-Amerika.
Over KPMG
Onze slimme denkers en doeners maken al ruim 100 jaar het verschil binnen Assurance en Advisory. Bij KPMG in Nederland zijn ruim 3900 professionals werkzaam vanuit twaalf kantoren. Met een open, inclusieve en positieve cultuur en een sterke focus op persoonlijke ontwikkeling werken we samen aan een betere toekomst voor mens en maatschappij.