Geplaatst door KPN

KPN introduceert Combineer & krijg meer voor MKB klanten

KPN introduceert vandaag Combineer & krijg meer voor MKB klanten. Hiermee worden KPN EEN MKB klanten die Internet, Vast Bellen en Mobiel Bellen combineren automatisch en blijvend beloond met extra voordelen. Deze voordelen heten Combinatie Voordelen. KPN is de eerste provider die zakelijke MKB klanten beloont met extra voordelen wanneer zij meerdere producten afnemen.

De Combinatie Voordelen

KPN EEN MKB klanten die Internet en Vast Bellen combineren met Mobiel bellen genieten van drie voordelen. Zij krijgen 5% korting op de vaste abonnementskosten van Internet, Vast Bellen en Mobiel Bellen en een verdubbeling van mobiele data, belminuten en sms’jes. Daarnaast krijgen zij gratis licenties van F-Secure Computer Protection waarmee zij hun computers en laptops kunnen beschermen tegen onder andere virussen en spyware.

Gefaseerde introductie

De Combinatie Voordelen worden gefaseerd geïntroduceerd. Klanten die in aanmerking komen voor de voordelen hoeven zelf geen actie te ondernemen. De 5% korting en de mobiele verdubbelaar worden automatisch bij deze klanten geactiveerd en zijn zichtbaar op hun factuur. Voor het activeren van de gratis licenties van F-Secure Computer Protection neemt KPN contact met hen op.

KPN Compleet

In 2013 introduceerde KPN Combineer & krijg meer al succesvol voor consumenten klanten en later ook voor KleinZakelijke klanten.

Klik hier voor meer informatie over de Combinatie Voordelen.