Geplaatst door KPN

KPN introduceert iPhone 8 en jubileumtoestel iPhone X

KPN introduceert aanstaande vrijdag 15 september de nieuwste iPhone 8 en iPhone 8 Plus. Vanaf 9:01 uur zijn de iPhone 8 en iPhone 8 Plus online te bestellen en vanaf 9:30 uur kunnen klanten ook in de winkels terecht voor hun bestelling. Vrijdag 22 september starten de leveringen van de nieuwe toestellen. Voor de voorverkoop van de iPhone X moeten klanten nog even geduld hebben, deze start vanaf vrijdag 27 oktober.

iPhone X

De iPhone X is Apple’s jubileumtoestel ter ere van het 10-jarig bestaan van de iPhone. De iPhone X heeft een geheel nieuw design en heeft als eerste iPhone een OLED display dat bijna de gehele voorkant van het toestel bedekt. Dit schermtype, dat door Apple Super Retina wordt genoemd, is energiezuiniger en in staat om diepere zwarttinten te tonen. Ook kan de telefoon draadloos worden opgeladen, verdwijnt de klassieke thuisknop en komt daar gezichtsherkenning voor terug.

iPhone 8

De iPhone 8 en iPhone 8 Plus lijken qua design op de iPhone 7 en iPhone 7 Plus van afgelopen jaar, maar zijn voorzien van nieuwe hardware. Ook hebben de toestellen een glazen achterzijde en kunnen, net als de iPhone X, draadloos worden opgeladen.

Voorrang

Consumenten die vanaf vrijdag tijdens de voorverkoop bij KPN een iPhone 8 en iPhone 8 Plus bestellen, krijgen bij levering als eerste hun toestel. Wie als eerste bestelt, heeft de nieuwe iPhone dus als eerste in huis.