Industry Wire

Geplaatst door KPN

KPN introduceert nieuwe mobiele abonnementen voor kleinzakelijke klanten

KPN introduceert op 27 maart nieuwe mobiele abonnementen voor kleinzakelijke klanten. Deze abonnementen zijn speciaal ontwikkeld voor de kleinere ondernemer en richten zich op bedrijven van 1-9 medewerkers. Met de nieuwe KleinZakelijk Mobiel abonnementen speelt KPN in op de wens van deze groep voor een overzichtelijk mobiel abonnement met relevante zakelijke extra’s. Met de abonnementen kunnen kleinzakelijke klanten ook genieten van de voordelen van KPN Compleet.

Alle kleinzakelijke klanten ontvangen bij de abonnementen Zakelijke Service. Dat betekent onder andere dat er een speciale helpdesk met klantenservicemedewerkers is voor ondernemers die 24/7 bereikbaar is, dat zij gebruik kunnen maken van Business Voicemail en dat zij binnen vier uur een vervangend toestel krijgen op locatie wanneer dit noodzakelijk is. Bovendien kunnen zij hun abonnement combineren met KleinZakelijk Internet en TV dat KPN in oktober vorig jaar introduceerde en genieten van de voordelen van KPN Compleet.

KPN Compleet

Kleinzakelijke klanten ontvangen extra’s wanneer zij vaste en mobiele diensten combineren. Deze extra’s bestaan uit korting op het mobiele abonnement, dubbele databundel, gratis onderling bellen en MB’s delen. Ook kunnen klanten met Interactieve TV kiezen voor een gratis tv-pakket zoals Fox Sports Eredivisie of het Pluspakket

Vanaf vandaag kunnen ondernemers voor de nieuwe kleinzakelijke abonnementen terecht in de KPN (XL) Winkels, online op kpn.com/kleinzakelijkmobiel en bij de klantenservice.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht