Geplaatst door dentsuACHTUNG!

KPN viert de veerkracht van thuiswerkend Nederland

KPN brengt met hun nieuwe campagne een ode aan thuiswerkend Nederland. Het is nu bijna een jaar geleden dat werken in Nederland er voor bijna iedereen anders uit ging zien. De helft van werkend Nederland ging thuiswerken en dat bracht voor iedereen zo zijn eigen uitdagingen mee.

Hoe je ook wilt werken, KPN zorgt dat het werkt.

KPN speelt met het netwerk van Nederland een fundamentele rol in deze thuiswerkrevolutie. Het is mede dankzij de goede infrastructuur en voorzieningen dat Nederland zo snel kon omschakelen. KPN heeft thuiswerken bedrijfsbreed opgepakt. Met hun positie op de consumenten- en zakelijke markt zijn zij als geen ander in staat om oplossingen te bieden en thuiswerken te laten werken. De dienstverlening in de consumenten- en zakelijke markt waren nog nooit zo innig met elkaar verweven.

Yvette Belt – Beekman – Director Brand & Marketing KPN vertelt: ‘Het was voor iedereen enorm wennen. Maar we hebben daar met zijn allen – zo goed en zo kwaad als het gaat – een weg in het thuiswerken weten te vinden. We hebben onszelf opnieuw uitgevonden en ontdekt dat werken ook anders kan. Daarom vieren we met deze campagne de veerkracht van Nederland.’

De campagne & content mix

In de campagne kiezen KPN en dentsuACHTUNG! voor diverse middelen om heel Nederland te bereiken, met een daarin een duidelijke rol per kanaal. Op TV vieren we de veerkracht van thuiswerkend Nederland. Online, in social, print, dOOH en op radio bieden we voor zowel de consumenten- als zakelijke markt concrete oplossingen en tips om thuiswerken nog beter te laten werken. Met content formats  als ‘De Thuiswerkers’ en ‘Keukentafelmanagers’ laten we mensen zien die van thuiswerken echt werk hebben gemaakt.

Mark Muller – Creative Director dentsuACHTUNG! vertelt: “80% Van alle thuiswerkers is overwegend positief. Hoewel we weten dat het samenwerken op kantoor met collega’s echt wel wordt gemist, is thuiswerken ook in de toekomst wel een blijvertje. In het verbinden van werk- en thuis is voor KPN een belangrijke rol weggelegd. KPN is daarmee ook onmiskenbaar ‘het netwerk van werkend Nederland’.”