Industry Wire

Geplaatst door Label A

Label A organiseert hackathon-reis naar Los Angeles

Label A daagt haar klanten en andere geïnteresseerden uit met hackathon-reis naar Los Angeles. Je hebt 48 uur om je aan te melden!

Bureau Label A bouwt sinds 2008 aan de digitale toekomst. Dagelijks voor hun klanten en ieder jaar met een hackathon. Dit jaar, in het licht van hun 10-jarig bestaan, gaan ze een stapje verder. En challengen ze niet alleen hun klanten, maar ook andere geïnteresseerden. Dit jaar reist Label A af naar Los Angeles – LA naar LA! – met hun 75-koppige team om daar tijdens de hackathon de digitale toekomst voor klanten en andere geïnteresseerden vorm te geven.

De input voor deze hackathon komt vanuit de opdrachtgevers. Zonder grenzen en niets is te gek. Label A roept op om binnen 48u hèt business idee in te sturen, waar zij in L.A. mee aan de slag kan gaan. Samen met de opdrachtgevers, want als je 1-op-1 samenwerkt kom je net een stap verder.

Locatie van dit alles: de omgeving waar men raketten commercialiseert (SpaceX), waar je met je mobiel een elektrische step huurt voor de “last mile” (Bird and Lime), en vooral een plek waar men zonder grenzen durft te denken. Zo worden mensen voor het leven bij elkaar gebracht (Grindr) en is dit het gebied waar vlogger Salamondrin zijn video’s maakt, miljoenen kijkers bereikt en beïnvloedt wat ze kopen én waar.

Het uitgangspunt van deze Hackathon is dat Label A samen met haar klanten de toekomst van hun business gaat hacken. Naast de bestaande klanten geeft Label A ook andere geïnteresseerden de kans om hun toekomstige business vorm te geven in L.A. Oscar Kolthoff, managing partner Label A, geeft aan dat hackathons vooral interessant zijn voor corporate partijen met een innovatie lab. Dit zijn de partijen die het meest aan een dergelijke hackathon hebben.

Ook geïnteresseerd? Op labela.goes.la heb je 48u de tijd om je aan te melden. De hackathon zelf vindt plaats op maandag 10 en dinsdag 11 december in L.A.

The clock is ticking!

Over Label A
Label A richt zich op het ontwikkelen van digitale ecosystemen met innovatieve oplossingen. Oplossingen die verrassen, organisaties succesvoller maken en levens van eindgebruikers vergemakkelijken. Verschillende trajecten, altijd hetzelfde doel: waarde toevoegen vanaf seconde één, met ervaren en multidisciplinaire teams die samen met de opdrachtgever impact willen maken.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht