Geplaatst door Lepaya

Lepaya introduceert vernieuwde huisstijl

Amsterdam, 29 november 2021 – Lepaya, aanbieder van online en offline power skills trainingen voor snelgroeiende bedrijven, steekt haar website in een nieuw jasje. Met deze nieuwe huisstijl streeft Lepaya naar een look die past bij de volgende fase van het bedrijf, waarin haar internationale groeiambities centraal staan. In samenwerking met designbureau Henry Handsome, creëerde het interne design team een volledig nieuwe merkidentiteit bijpassend bij de kernwaarden en de toekomstvisie van Lepaya.

De nieuwe stijl bestaat uit fris gekleurd-vormgegeven ‘building blocks’, elementen die staan voor het werken en bouwen aan nieuwe vaardigheden die werknemers niet in één dag leren, maar waar tijd en inzet voor nodig is. Als symbool voor de zogenaamde power skills, oftewel de essentiële vaardigheden voor organisaties om toekomstbestendig te blijven, komt in alle communicatie een koraal rode ster voor.

Het nieuwe merk richt zich daarnaast nog specifieker op Lepaya’s doelgroep. Het nieuwe, volwassen design is duidelijk de startup-fase ontgroeid en spreekt grote, snelgroeiende organisaties aan, zoals bijvoorbeeld bedrijven als KPMG, Mollie, en Picnic, die al geruime tijd klant zijn van Lepaya.

“Wij zijn enorm trots op de nieuwe fase die Lepaya ingaat. Als snelgroeiend bedrijf in een overvolle markt, presenteren we nu een merk dat zich onderscheidt en onze volgende internationaliseringsfase als gegoten zit”, zegt René Janssen, oprichter van Lepaya.

Lepaya onderstreept het belang van de internationale groei de komende tijd met de rebranding. Het bedrijf telt op dit moment ruim 100 werknemers en heeft kantoren geopend in Amsterdam, Berlijn en Stockholm. De scale-up is momenteel in 5 landen actief en breidde haar diensten eerder al uit naar België, Duitsland, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.