LVB breidt uit met 2 nieuwe collega’s

Amersfoort, 16 juli 2020 – LVB heeft afgelopen maand twee nieuwe collega’s verwelkomd. Anneliene van den Boom en Gaby van Koningsveld komen het Amersfoortse contentmarketingbureau als projectmanagers versterken.
Anneliene van den Boom (1992) startte haar carrière bij LVB als videoproducer. In de jaren erna werkte ze voor WeMakeVR.com als Creative Producer & Virtual Reality Director en aansluitend als Digital Project manager bij Yune. Na 4 jaar keert ze in de rol van projectmanager terug bij LVB en is ze verantwoordelijk voor een aantal grote accounts.
Gaby van Koningsveld (1997) studeerde Kunst en Economie aan de Hogeschool voor de Kunsten en runde haar eigen designbedrijf. Sinds deze maand is ze bij LVB gestart als junior projectmanager en ondersteunt ze met name in projectmanagement voor opdrachtgever UWV, waarvoor LVB begin dit jaar de aanbesteding voor in- en externe communicatie won.
Over LVB
LVB is hét nummer 1-contentmarketingbureau in Nederland. Zij geloven dat marketinginvesteringen het best renderen als je over uitmuntende content beschikt. De belofte is eenvoudig: LVB zorgt voor méér merk- en propositiebekendheid én genereert leads. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van contentmarketing. Het bureau heeft alle benodigde disciplines in huis; van strategie, creatie en productie tot media, technologie, distributie en conversie. Dit leidt tot de inzet en productie van (online) video campagnes, tv-formats, magazines, campagnecontent, public relations en social media campagnes. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, WNF, Vattenfall, Cisco, Bol.com, PostNL, NS, KPMG en UWV. LVB was de afgelopen jaren de grote winnaar van de Nederlandse Content Marketing Awards en wint ook geregeld prijzen buiten Nederland. Kijk voor meer informatie op www.lvb.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.