Industry Wire

Geplaatst door LVB

LVB genomineerd voor Cross Media Case van het jaar 2018 met case ABN AMRO MeesPierson

Amersfoort, 30 maart 2018 – Contentmarketingbureau LVB heeft een nominatie in de wacht gesleept voor de Cross Media Awards 2018. Met de case “Vermogens in Nederland” voor ABN AMRO MeesPierson maakt het bureau kans op de titel Cross Media Case van het jaar 2018.

In totaal waren er dit jaar 26 inzendingen in de case-categorie van de awards. Op 25 april vindt de uitreiking plaats. Aart Lensink, directeur van LVB: ‘We zijn ontzettend trots dat een kwaliteitsproductie als Vermogens in Nederland genomineerd is voor de Cross Media Awards. Een mooie beloning voor de durf van ABN AMRO MeesPierson om tijd en energie te steken in een crossmediaal contentconcept. En nog mooier: dit concept werkt ook echt op alle verschillende kanalen, van een branded partnership met RTLZ tot de eigen kanalen van ABN AMRO MeesPierson. Waarbij we de content hebben aangepast aan elk specifiek medium met zijn eigen specifieke eigenschappen. Met als resultaat dat de targets ruimschoots zijn behaald. De kracht van Vermogens in Nederland is denk ik de combinatie van ijzersterke inhoud en een uitgekiende distributiestrategie.’

Case ‘Vermogens in Nederland’
De focus van de case voor ABN AMRO MeesPierson was de ontwikkeling van ‘premium’ content voor een brede distributie. Als basis van de contentcampagne produceerde LVB drie unieke documentaires, met in de hoofdrol namen als Demy de Zeeuw (BALR) en bitcoinmiljonair Marc van der Chijs. Zij gaven inzicht in de leefwereld van vermogenden met onderwerpen als het nalaten van vermogen, het overdragen van een onderneming of maatschappelijk impactvol investeren. Bekijk de casevideo hier.

Cross Media Awards 2018
De awardshow richt zich op de beste crossmedia cases van het jaar. Alle ingezonden cases worden gepubliceerd in relevante vakmedia. Dat maakt de Cross Media Awards een van de weinige vakprijzen die daadwerkelijk een bijdrage aan de ontwikkeling van het vak leveren. Dit jaar publiceert Media Meetings & Magazines de eerste editie van het Cross Media Jaarboek met daarin alle genomineerde en winnende cases van de Cross Media Awards 2018.

Over LVB
LVB is hét nummer 1-contentmarketingbureau in Nederland. Wij geloven dat marketinginvesteringen het best renderen als je over uitmuntende content beschikt. De belofte is eenvoudig: LVB zorgt voor méér merk- en propositiebekendheid én genereert leads. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van contentmarketing. Het bureau heeft alle benodigde disciplines in huis; van strategie, creatie en productie tot media, technologie, distributie en conversie. Dit leidt tot de inzet en productie van (online) video campagnes, tv-formats, magazines, campagnecontent, public relations en social media campagnes. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, KPMG Meijburg, Ziggo, WNF, Nuon, Cisco, Livera, NS, Centraal Beheer en BlackRock. LVB was de afgelopen jaren de grote winnaar van de Nederlandse Content Marketing Awards en wint ook geregeld prijzen buiten Nederland. Kijk voor meer informatie op www.lvb.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht