Industry Wire

Geplaatst door MANGO

MANGO brengt, in samenwerking met Shazam, een digitale beleving naar zijn winkels

Almere, ​​21 maart 2017 – MANGO blijft werken aan het creëren van een unieke digitale beleving in zijn winkels. Deze keer werkt het merk samen met Shazam, één van ’s werelds meest populaire apps met honderden miljoenen gebruikers wereldwijd. Het project is uitgevoerd door Mood Media.

De mobiele marketing oplossing Shazam In-Store zal beschikbaar zijn in 20 winkels in Spanje, waar klanten de mogelijkheid hebben om via Shazam toegang te krijgen tot de afspeellijsten van MANGO en nummers kunnen kiezen die zij graag willen horen tijdens het winkelen. De Spaanse multinational wordt het eerste Europese modemerk die deze unieke muzikale beleving naar zijn winkels haalt.

De MANGO Shazam In-Store oplossing bevat exclusieve content, zoals campagnes, speciale aanbiedingen en de nieuwste collecties van het seizoen. Daarnaast krijgen de gebruikers toegang tot alle sociale netwerken, inclusief het MANGO Spotify kanaal dat in augustus 2016 werd gelanceerd.

Met dit initiatief gaat MANGO verder met het digitaliseren van zijn winkels en het verbeteren van de in-store customer experience. Op dit moment worden meer dan 64% van de online aankopen van het bedrijf via de smartphone gedaan. Daarnaast heeft het bedrijf onlangs twee nieuwe digitale projecten, e-Ticket en digitale tester, en is er sinds het einde van het jaar een betalingssysteem voor mobiel betalen ontwikkeld om het inkoopproces in de winkels te stroomlijnen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht