Industry Wire

Geplaatst door Mooore Digital

Marissen e-commerce gaat verder als Mooore Digital

Marissen e-commerce heet sinds 1 november Mooore Digital. De eerdere naam van het bedrijf, waar de naam van eigenaar Tom Marissen in was verwerkt, paste naar eigen zeggen niet meer bij de organisatie. ‘We willen een grotere naamsbekendheid creëren en een nieuwe naam past daar beter bij.’

Marissen licht toe: ‘Toen ik Marissen oprichtte deed ik dat voornamelijk als zelfstandig professional. Met het persoonlijke netwerk dat ik destijds had was de eigen naam een prima keuze. Nu, tien jaar later, hebben we een uitgebreid team met verschillende expertises en eveneens een uitgebreid klantenbestand. Sommige klanten kennen andere collega’s beter dan dat ze mij kennen. Dan is het een logisch moment om kritisch naar de naam van het bedrijf te kijken, helemaal nu naamsbekendheid een van onze doelen is.’

Naam vanuit kernwaarden
De naam Mooore Digital werd gekozen vanuit de kernwaarden van het bedrijf, zoals Marissen omschrijft: ‘We hebben kritisch gekeken naar waar we als organisatie voor staan. Uit die sessies bleek dat we de lat graag hoog leggen, verwachtingen willen overtreffen en onszelf continue proberen te overtreffen. In het kort: we willen altijd een stapje meer. De link met de nieuwe naam, Mooore Digital, was dan ook snel gelegd.’

Nieuwe website als PWA
Momenteel vindt er veel ontwikkeling plaats op het gebied van performance en techniek. Vanuit dat oogpunt besloot Mooore Digital hun nieuwe website als PWA te bouwen. Waarschijnlijk een van de belangrijkste speerpunten voor Mooore Digital in de komende tijd.

Voor klanten verandert niks
De dienstverlening blijft hetzelfde en behalve de naam verandert het bedrijf niets voor klanten. Toewijding, professionaliteit en ‘een stapje meer’ blijven centraal in de Mooore werkwijze. Daarbij blijft digitale producten, gericht op e-commerce, ontwikkelen de belangrijkste pijler voor Mooore Digital.

Mooore Digital
Mooore Digital werd tien jaar geleden opgericht als Marissen reclame & internet en inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een serieuze digital agency. ‘Ons specialisme in Magento, WordPress en maatwerk development met Laravel is erg belangrijk. Helemaal in combinatie met hoogwaardig UX design en sterke integraties’, aldus Marissen. Met een klantenbestand met onder andere Girav, The Gift Label, Hemmink Groep en Project Gezond focust Mooore Digital zich op doorontwikkeling en wil het in de komende tien jaar minstens zo hard aan digitaal succes werken.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht