Geplaatst door Pitchezz

Marktplaats voor diensten ‘Pitchezz’ helpt ZZP’ers aan opdrachten

Vandaag lanceert Sharp Blue Media een voor de Nederlandse markt innovatief internetplatform genaamd “Pitchezz”. Via Pitchezz kunnen zelfstandigen of freelancers direct hun pitch (dienst) online plaatsen en kunnen klanten deze direct en veilig via de website kopen. Een echte marktplaats voor diensten dus.

Pitchezz biedt de mogelijkheid om kennis, talent of hobby te veranderen in een permanente bron van inkomsten. Door op het platform te investeren in zelfpromotie, het tevreden houden van klanten en kwalitatief goede diensten te leveren zal men beloond worden met een hogere status welke nieuwe mogelijkheden biedt om meer te verdienen.

“Sébas Diekstra, creatief directeur van Pitchezz”, vertelt: “Een dienst aanbieden op Pitchezz (www.pitchezz.nl) is 100% gratis. Wij houden enkel een klein percentage in van elke succesvol voltooide transactie. Deze fee is afhankelijk van de totale waarde van de transactie en/of de status (het niveau) van de verkoper.”

Bij Pitchezz wordt de gekochte dienst vooruit betaald via het platform en pas uitgekeerd als er naar tevredenheid is geleverd. Hiermee is er voor de koper de garantie dat er geleverd zal worden en de verkoper weet ook zeker dat hij betaald zal krijgen.