Het is een match: The Inner Circle zet groei door met Sanneke Boesveldt als Chief Marketing Officer

The Inner Circle heeft Sanneke Boesveldt als Chief Marketing Officer (CMO) benoemd. Als ex Head of Marketing van onder andere VICE en Twitter in de Benelux, brengt zij meer dan een decennium aan creatieve en strategische marketingervaring binnen bij het snelgroeiende internationale datingplatform.
The Inner Circle heeft inmiddels meer dan twee miljoen leden en negentien werknemers in de kantoren in Londen en Amsterdam. Boesveldt zal het team op het hoofdkantoor in Amsterdam versterken. Als onderdeel van een grotere groeistrategie van The Inner Circle zal zij hier het zevenkoppige marketingteam aansturen en de wereldwijde strategie optimaliseren, inclusief merkontwikkeling, het verhogen van de gebruikservaringen, het opzetten van nieuwe samenwerkingen en het boosten van de prestatiegerichte marketing.
“Ik ben erg enthousiast om het team van The Inner Circle te versterken en mijn ervaring en kennis op het gebied van strategische en creatieve marketing in te zetten om de groei van het succesvolle platform nog verder te accelereren. Het motiveert mij om voor een bedrijf te werken dat niet alleen groei als doel heeft, maar zich ook écht oprecht inzet om hun missie om personen samen te brengen in het echte leven te realiseren,” aldus Sanneke Boesveldt.
“Met een nieuwe CMO versterken we de sleutelposities binnen ons management. Na een focus op prestatiegerichte marketing hebben we nu het punt bereikt waar het tijd is om te kijken naar het grotere plaatje. Sanneke is de perfecte match om samen met ons de marketing te professionaliseren, de betrokkenheid van gebruikers bij het platform te verhogen en The Inner Circle als wereldwijd dating merk te positioneren,” aldus CEO van The Inner Circle David Vermeulen.
Het afgelopen jaar vervulde The Inner Circle, door het benoemen van een internationale PR Manager en Digitale Communicatie Manager, al twee andere sleutelrollen binnen het management.
Over The Inner Circle
The Inner Circle is opgericht in 2012 door David Vermeulen (CEO) en Michael Krayenhoff (COO). De datingapp heeft inmiddels 2 miljoen leden en moedigt hen aan om elkaar in het echt te ontmoeten. The Inner Circle doorbreekt het vermoeiende en eeuwige ‘swipen’ door leden niet alleen met elkaar in contact te brengen, maar maandelijks over de hele wereld events te organiseren om gelijkgestemden met elkaar in contact te brengen.
The Inner Circle in cijfers:
– 2 miljoen leden
– Meer dan 300 succesverhalen, van huwelijken tot babykaartjes
– Meer dan 10.000 koppels leerden elkaar kennen dankzij The Inner Circle
– Gelanceerd in Amsterdam in 2012, in het Verenigd Koninkrijk in 2013
– Actief in 37 steden in 26 landen
– Opgericht door David Vermeulen (CEO) en Michael Krayenhoff (COO)
– Winnaar van Deloitte’s Technology Fast 50 in Nederland in 2018
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.