Melt Ice Pops lanceert webshop voor uniek vormgegeven waterijs

Amsterdam, 03-08-2015. Het Amsterdamse Melt Ice Pops lanceert www.meltme.com – de eerste online winkel ter wereld waar je custom design waterijs kunt bestellen. Niet veel later haal je de ijsjes af, bevroren en klaar om je tanden in te zetten!
Melt Ice Pops maakt natuurlijk waterijs in unieke vormen en smaken. Het bedrijf verkent trends in design en voedsel-innovatie in de wondere wereld van waterijs. Naast onze groeiende collectie eigen ontwerpen, specialiseren we ons in design op maat. Elke denkbare vorm kan een ijsje worden!
We maakten al ijs voor TedX, Tony Chocolonely, TEVA, de Efteling, LINDA Magazine, het Jeugdjournaal, Best Kept Secret en de Parade. Of voor DJ’s als San Proper, Joris Voorn en Carl Cox.
Door ons unieke productieproces kunnen we waterijs in allerlei vormen en oplages produceren. Mass Costumization noemen wij dat. Bestellingen die via de webshop binnenkomen, worden goed verpakt met droogijs, zodat ze bevroren blijven op hun tocht van ons kantoor naar jouw vriezer.
Melt: Een Food Fashion Brand
Melt daagt de traditionele voedselindustrie uit door spannende producten te maken, op een innovatieve manier. Onze ijsjes verrassen en betoveren de consument. We werken er hard aan om eten spannender te maken, want waarom zou het saai moeten zijn? Consumeren is voor ons een speelse ervaring die de zintuigen prikkelt. Melt Ice Pops is een nieuwe benadering van eten: een Food Fashion Brand.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.